Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chittaranjan Nanda

Abstract Classics Others

4  

Chittaranjan Nanda

Abstract Classics Others

କାହୁଁ ଆସିବ ସେ ଦରଦୀ କବିତା

କାହୁଁ ଆସିବ ସେ ଦରଦୀ କବିତା

1 min
562



କାହୁଁ ଆସିବ ସେ କବିତା

ରେବତୀ ଓ ସାରିଆର କଥା ।


ଯେଉଁଠାରେ ଥିଲେ ଦରଦର କବି,

ଲେଖୁଥିଲେ ସମାଜର ଦୁଃଖ ହୋଇ ଅନୁଭବି ।


ଏବେ ହେଉଅଛି କେତେ ଉତ୍ପାତ,

ବଡ ବଡ ନେତାଂକର ନାରୀ ଅତ୍ୟାଚାରର ବ୍ୟୁତ୍ପାତ ।


ଚା ଵାଲା ନାମକୁ ଧରି ଡ୍ରାମାବାଜୀ କଲେ,

ଭୋଅଟ ମିଳିବ ପୁଂଜିପତି ଠାରୁ ନେଇ ପଇସା ଖରଚ କଲେ ।


ମତାନ୍ଧତା ଧର୍ମାନ୍ଧତା ଜାତିଗତ ବିଭେଦତା ମତରେ,

କାହୁଁ ଆସିବ ପବିତ୍ର ଭାବନା ସେହି ମଣିଷର ଅନ୍ଧତ୍ୱରେ.


ମାନପତ୍ର, ପୁରସ୍କାର ନିଶା ପୁରି ରହିଛି ଯାହାର ମନରେ,

କାହୁଁ ଆସିବ ସେହି ଦରଦୀ ଭାଷା ତାହାର ଲେଖନୀ ଭିତରେ ।


ଯୁଗେ ଯୁଗେ ଥିଲା ତୋଷାମଦକାରୀ ସରକାରର,

କରନ୍ତୁ ଯେତେ ଶୋଷଣ ଅତ୍ୟାଚାର ସାଧାରଣ ଲୋକଙ୍କର ।


ସେହି ଚରିତ୍ର ତ ରହିବେ ସବୁଦିନେ ସାହିତ୍ୟ ସମାଜରେ,

ତେଣୁ କଥା ଭରି ରହିଛି ନବଂଚନ୍ତି କବିତା ବନିତା ଲତା 

ବିନା ଆଶ୍ରାରେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract