Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dharitri Das

Abstract Tragedy

4  

Dharitri Das

Abstract Tragedy

କାଗଜ ଡ଼ଙ୍ଗା

କାଗଜ ଡ଼ଙ୍ଗା

1 min
382



ଯାଆରେ ଯାଆ ଭାସି ଯାଆ ମୋର କାଗଜ ଡ଼ଙ୍ଗା

ଦୂର ରାଇଜକୁ ଭାସି ଯାଆ ତୁ ନକରି ଦଙ୍ଗା ।


ଅଙ୍କାବଙ୍କା ରାସ୍ତା ଦେଖି ନଯିବୁ ଡରିରେ ତୁହି

ବାଟରେ ଭେଟିବୁ କେତେ ସାଙ୍ଗ ସାଥୀ ରହିରହି ।


ସଭିଙ୍କୁ କହିବୁ ବରଷା ରାଣୀର ଅବ୍ୟବସ୍ଥା

ଅସମୟେ ବରଷି କରୁଛି କେତେ ଯେ ହୀନସ୍ଥା ।


ବିନା ନଦୀ ଜଳେ ବନ୍ୟା ସୃଷ୍ଟିକରି ହରୁଅଛି

ନିରୀହ ଶିଶୁର ପରାଣ ଲୋ ସହି ଭାସୁଅଛି ।


କିଏ ସହିବ ସେହି ମାଆର ଆକୁଳ କ୍ରନ୍ଦନ

କୋହଭରା କଣ୍ଠେ ପଡ଼ିଶା କରନ୍ତି ଗୁଣଗାନ ।


ଶୁଣି ଯାଆରେ କାଗଜ ଡ଼ଙ୍ଗା ମୋ କାନଡେରି

ବୁଝାଇ କହିବୁ ବରଷା ରାଣୀକୁ ମନଭରି ।


କେତେବେଳେ ଦିଏ ଚାଷୀର ଆଖିରେ ଲୁହଧାର

ପୁଣି ମାଆର ହୃଦୟେ କୋହଭରା ଲୁଣିଝର ।


ପଚାରିବୁ ତାକୁ ଥରୁଟିଏ କାଗଜ ଡ଼ଙ୍ଗାରେ

ସନ୍ତୁଷ୍ଟ ହେଉଛି କି ସେ ସଲୀଳ ସମାଧିରେ ।


ଆହୁରି ପଚାରିବୁ କି କଲା ଏ ସଂସାର ତାହାର

କାହିଁକି ଦେଉଛି କଷଣ ସେ କରି ଛାରଖାର ।


ଯାଆ ଯାଆରେ କାଗଜ ଡ଼ଙ୍ଗା ତୁ ଭାସିଯାଆ

ଅନୁକୂଳ ପବନରେ ଯାଇ ଉତ୍ତର ଘେନି ଆ ।



Rate this content
Log in