Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bijay Prusty

Romance

3  

Bijay Prusty

Romance

ଜ୍ୟୋତିର୍ମୟୀ ସଖୀ

ଜ୍ୟୋତିର୍ମୟୀ ସଖୀ

1 min
219


ସଖୀ କେବେ ତୁମେ ପାହାନ୍ତି ସପନ

ମେଘୁଆ ଅନ୍ଧାର ରାତି

ସଖୀ କେବେ ତୁମେ ଆଖି ଦରିଆରେ

ଢଳ ଢଳ ଲୁହ ମୋତି I


ସଖୀ କେବେ ତୁମେ ପଉଷ ସକାଳ

କାକର ବିନ୍ଦୁରେ ଶୀତ

ସଖୀ କେବେ ତୁମେ ଆମ୍ର କାନନେ

କୋଇଲି କଣ୍ଠରେ ଗୀତ I


ସଖୀ କେବେ ତୁମେ ସାଗର ବେଳାରେ

ଲୁଚିଥିବା ପାଦଚିହ୍ନ I

ସଖୀ କେବେ ତୁମେ ଶୁଖି ଆସୁଥିବା

ଅଳସୀ ନଈର ମନ I


ସଖୀ କେବେ ତୁମେ ରାତି ଆକାଶରେ

ଜହ୍ନ ପରି ଯାଅ ଉଇଁ

ସଖୀ କେବେ ତୁମେ ନୀଳ ସରୋବରେ

ପଲଟ ଗୋ ନୀଳକଇଁ I


ନିଦାଘେ ଗୋ ତୁମେ ମୁଣ୍ଡଫଟା ଖରା

ଚାତକୀ ତଣ୍ଟିର ଶୋଷ

କେବେ ତୁମେ ସଖୀ ଶରତ ସଞ୍ଜରେ

ଜହ୍ନିଫୁଲ ମୁହଁ ହସ I


ମୋ ଆଗରେ ସଦା ତୁମରି ରୂପର

ଜ୍ୟୋତି ଦୃଶ୍ୟମାନ ହୁଏ

ମୁହଁରେ ତୁମର ମଲ୍ଲୀଫୁଲ ହସ

ଆଖି ତୁମ କଥା କୁହେ I

    



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance