ଫେରିଆସ ତୁମେ ଫେରିଆସ ଫେରିଆସ ତୁମେ ଫେରିଆସ
ନିଦାଘେ ଗୋ ତୁମେ ମୁଣ୍ଡଫଟା ଖରା ଚାତକୀ ତଣ୍ଟିର ଶୋଷ କେବେ ତୁମେ ସଖୀ ଶରତ ସଞ୍ଜରେ ଜହ୍ନିଫୁଲ ମୁହଁ ହସ I ନିଦାଘେ ଗୋ ତୁମେ ମୁଣ୍ଡଫଟା ଖରା ଚାତକୀ ତଣ୍ଟିର ଶୋଷ କେବେ ତୁମେ ସଖୀ ଶରତ ସଞ୍ଜରେ ଜ...
ସମର୍ପଣ ଭାବ ନାହିଁଟି ମୋହର ଅନୁଭବେ କାହିଁ ଭାବ, ଦରିଦ୍ରତ ଜାଣେ ଝୁରେ ଆତ୍ମାତାର ସମର୍ପଣ ଭାବ ନାହିଁଟି ମୋହର ଅନୁଭବେ କାହିଁ ଭାବ, ଦରିଦ୍ରତ ଜାଣେ ଝୁରେ ଆତ୍ମାତାର
ହେ ବନମାଳୀ ନୀଳନଭେ ବିବିଧରଙ୍ଗେ ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ ଶୋଭାବନ ପାତକୀ, ଚାତକୀ ହେଉ ମୋଚନ କର ହରିହେ ବର ବରଦା ଶ୍ରୀ ବିଭୂଷ... ହେ ବନମାଳୀ ନୀଳନଭେ ବିବିଧରଙ୍ଗେ ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ ଶୋଭାବନ ପାତକୀ, ଚାତକୀ ହେଉ ମୋଚନ କର ହରିହେ ବ...