Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Priyanaka daya Kari nema kyha

Romance Action

3  

Priyanaka daya Kari nema kyha

Romance Action

ଜୀବନରେ ଜୀବନ

ଜୀବନରେ ଜୀବନ

1 min
182



ସୌଦାମିନୀ ତହିଁ ଗଗନେ ଭାସଇ ଯହିଁ

ଦେଇ ସେ ପ୍ରେମର ବାର୍ତ୍ତା ପାଇ

ନଭ କେଳେ ଉଡେ ବିହଙ୍ଗ ପ୍ରଭାତେ

ଉଦାର ଆଶାର ମତେ ।


ଝରିଝରାଇ କାହୁଁ ଜଳର ଧାରା

ନଗ୍ନ ବହେ ଝାଞ୍ଜି ନିରସ ପରା

ଚନ୍ଦ୍ର ତାରା କାହୁଁ ଗଲେ ଦେଖ ଲିଭି

ନୂତନ ଢାଳେ ନାଲି ମୁରୁଜ ଖରା ।


ମେଘ ଯହିଁ ବଜାଏ ମାଦଲ

ବାଦଲ ତୁରୀରେ ଭରେ ଉଚ୍ଚ ସ୍ୱର

ଢାଳିଲା ଢାଳିଲା ନିରତ କଲ୍ଲୋଳି ଜଳ

ମାଟି କରେ ତାହାକୁ ସ୍ୱାଗତ ।


ଉଞ୍ଚା ଉଞ୍ଚା ପରବତ ଢ଼ାଳୁର ସେ ଗଡା଼ଣି

ଗଡି ଗଡି ସେହି ପାଦର ଦେଶ

ନୂତନ ସ୍ରୋତରେ ଜଳର ପ୍ରପାତ

ଚାଷୀ ମନ ଧରେ ଚାଷ ।


ମନ୍ଦିର ମାଳିନୀ ସୁନ୍ଦରୀ ଶାଳୀନି

ଯାହାର ବର୍ଣ୍ଣରେ ବର୍ଣ୍ଣାଳିନୀ

ନାବରେ ନାଉରି ଧୀରେ କେଳି କେଳି

ମନ୍ଦାକି ଶଲିଳ ଉତାରି ଚାତୁରୀ ।


ପୂର୍ଣ୍ଣ ଚକ୍ର ଭରେ ଆକାଶ ଉଚ୍ଚରେ

ଭାସଇ ମେଘ ସହ ଏକ ହୋଇ

ମନ୍ଦାକି, କଲ୍ଲୋଳି, ସ୍ରୋତସି ମିଳି

 ତ୍ରିବେଣୀ ଭଂଗିନୀ ପରି ଲାଗଇ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance