Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Gayatri Singh

Abstract Classics Inspirational

3  

Gayatri Singh

Abstract Classics Inspirational

ଜୀବନ

ଜୀବନ

1 min
194



ଜୀବନର ସର୍ବଶ୍ରେଷ୍ଠ ସତ ମୃତ୍ୟୁ

ସେ ଆସେ ନାହିଁ ସମୁଦ୍ର ଲହଡି ପରି ଗର୍ଜନ କରି

ଅବା ଝଡ ବାତ୍ୟା ର ପବନ ପରି

କେତେବେଳେ କେମିତି କେଜାଣି ଚୁପଚାପ ଆସି ନେଇଯାଏ ଶେଷ ଜୀବନ ଦୀପ ଟିକକ

 କ୍ଷଣିକେ ଦପ୍ କରି ଲିଭିଯାଏ

 ଆଖି ପଲକ ପଡି ଉଠିଲା ବେଳକୁ

 ସବୁ ଶେଷ ହୋଇ ସାରିଥାଏ ।

ସେ ଯିଏ ହେଉନା କାହିଁକି,

ସ୍ବୟଂ ଭଗବାନ ବି ମୃତ୍ୟୁ ଆଗରେ ହାର ମାନିଛନ୍ତି ।

ରାବଣର ଅହଂକାର ଆଉ ମାନ ଗୋବିନ୍ଦର ମାନ ସବୁ ଚୁରମାର୍ ହୋଇଯାଇଛି।

କଂସ ଆଉ ଜରାସନ୍ଧ ବି ଲୀନ ହୋଇଛନ୍ତି ତା ଆଗରେ ସେ କାହାକୁ ଅପେକ୍ଷା କରେନି

ନା ଭଗବତ୍ ଗୀତାକୁ ନା ଚଉତିଶାକୁ ।


Rate this content
Log in