Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Swayamsiddha Das

Romance Tragedy Classics

3  

Swayamsiddha Das

Romance Tragedy Classics

ଜୀବନ

ଜୀବନ

1 min
30



ଶୈଶବ,କୈଶର, ଯୌବନ, ବାର୍ଦ୍ଧକ୍ୟ ଏଇତ ଜୀବନ ପ୍ରଥl

ଗୋଟେ ପରେ ଗୋଟେ ଅତିକ୍ରମ କରି ଶିଖୁ କେତେ ନୂଆ କଥା ।


ବାର୍ଦ୍ଧକ୍ୟ ଅଟଇ ଶିଖର ଜୀବନେ ଶୈଶବ ତାର ଆରମ୍ଭ 

ଭୁଲିକି ହବ ସେ ଶୈଶବର ସ୍ମୃତି ଖୁସି ଭରା ତାର ପ୍ରାରମ୍ଭ ।


ଅଚିନ୍ତାର ଦିନ କାଟୁଥିଲୁ ଆମେ ହସିଖେଳି, ନାଚି, ଗାଇ 

ସାଙ୍ଗସାଥି ମେଳେ ସ୍ନେହ, ପ୍ରେମ ପୁଣି ଭାଇଚାରା ଥିଲା ତହିଁ । 


କୈଶର ଅଟଇ ଦ୍ୱିତୀୟ ପାହାଚ ଅସ୍ଥିର ହୁଅଇ ମନ 

ସ୍ୱାଧୀନତା ପାଇଁ ଘରେ ଆସି କେତେ କରୁଥିଲୁ ଯେ ଉଚ୍ଛନ୍ନ ।


ଯୌବନ ଆସଇ ଶୀତଳ ସମୀରେ ଦେହକୁ ମୋ ଛୁଇଁ ଦେଇ 

କଳାମେଘି ବର୍ଷା ଛୁଇଁ ଦେଇ ଗାଲେ ପ୍ରିୟା ନାଁ ଯାଏ କହି ।  


ଦେହେ ଶିହରଣ ଖେଳିଯାଏ ମୋର ପ୍ରିୟାର ମଧୁର ସ୍ପର୍ଶେ 

ଗ୍ରାହସ୍ଥ ଜୀବନ କାଟୁଥାଏ ସିନା ଦୂରରୁ ବାର୍ଦ୍ଧକ୍ୟ ଦିଶେ । 


କୈଶର, ଯୌବନ ମଝି ଦେଇ ଗଲେ ପ୍ରୌଢ଼ ଅବସ୍ଥା ଯେ ପଡେ 

ଏହି ଅବସ୍ଥାରେ ଯୌବନ ବୃକ୍ଷରୁ ଅଦିନେ ପତ୍ର ବି ଝଡେ । 


ବାର୍ଦ୍ଧକ୍ୟ ଆସଇ ସବୁଠାରୁ ଶେଷେ ଅବସର ନିଏ ଅଙ୍ଗ

ଥୁଣ୍ଟା ବରଗଛ ଛିଡାହୋଇ ଦେଖେ ପରିବର୍ତ୍ତିତ ସେ ରଙ୍ଗ । । 


ଭାବୁଥାଏ ପୁଣି ପକ୍ଷୀ ବସା ଥିଲା ଏଇ ମୋ ସବୁଜ ଡାଳେ 

ଥୁଣ୍ଟା ହେଲି ବୋଲି ଛାଡି ଚାଲିଗଲେ ଫେରିଲେନି ଏହିକାଳେ ।


ଆଜି ମନେପଡେ ଶୈଶବ, ଯୌବନ, ବାର୍ଦ୍ଧକ୍ୟର ସେଇ ବ୍ୟଥା ,

ସୁଖ ପରେ ଦୁଃଖ, ଦୁଃଖ ପରେ ସୁଖ ଏଇତ ଜୀବନ କଥା ।



Rate this content
Log in