Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Swayamsiddha Das

Inspirational

4.3  

Swayamsiddha Das

Inspirational

ଜାତି ପ୍ରଥା

ଜାତି ପ୍ରଥା

1 min
63



ଜାତିପ୍ରଥା ଅଟେ ଗୁରୁତର ବ୍ୟାଧି 

          ସମାଜେ ରହିଛି ରହିବ ।


ଆଧୁନିକତାର ରଙ୍ଗ ବୋଳିଳେ କି 

           ମାନସିକତା ବଦଳିବ ।


ପୋଥି ବିଦ୍ୟାରହେ ପୋଥିରେ ସାଇତା 

           ସମାଜ ସଂସ୍କାର ତା ବାଟେ 


ଶିକ୍ଷା ନୁହେଁ ଏଠି ପରିବର୍ତ୍ତନ ଯେ 

           ଚାକିରୀ ପାଇଁକି ତାହା ଅଟେ ।


ପାଠ ପଢ଼ିଥିବେ ବି.ଏ, ଏମ.ଏ ପୁଣି 

           ଚାକିରୀ ରେ ଥିବେ ଓଏସ ।


ନିଜ ପୁଅ ପାଇଁ ଜାତିର ସୁନ୍ଦରୀ 

              ଝିଅକୁ କରିବେ ଚଏସ ।


ଆମେ ହିଁ କରିଛୁ ଜାତିପ୍ରଥା ଏଠି 

               କାଟିଛୁ ଲକ୍ଷ୍ମଣ ଗାର ।

  

ତା ପାଇଁ ବଢ଼ିଲା ଛୁଆଁ ଅଛୁଆଁ ଯେ 

               କୁସଂସ୍କାର ହେଲା ସାର ।


ସମାଜେ ସଂସ୍କାର ଆଣିବାକୁ ହେଲେ 

              ନିଜ ଘରୁ କର ଆରମ୍ଭ ।


ସବୁ କୁ ପ୍ରଥାକୁ ଦୂରେଇବା ଧିରେ 

              ଜାତିପ୍ରଥା ହେଉ ପ୍ରାରମ୍ଭ ।



Rate this content
Log in