Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Aishwarya Mishra

Tragedy Inspirational

4  

Aishwarya Mishra

Tragedy Inspirational

ଝରକା ପାଖର ବର୍ଷା

ଝରକା ପାଖର ବର୍ଷା

1 min
441


ଆଜି ପୁଣି ବର୍ଷୁଛି ପାଣି

ଝରକା ଏ ପାଖେ ବି

ଝରକା ସେ ପାଖେ ବି ,


ଝରକାର ଏ ପାଖରେ

କିଛି ଲୁହର ବନ୍ୟା

ଝରକାର ସେ ପାଖରେ

କିଛି ବର୍ଷାର ବେଦନା ,


ଗୋଟେ ପଟେ 

ନୀରବତାର ମୃଦୁ ଗର୍ଜନ ,

ଆଉ ଗୋଟେ ପଟେ

ଚଞ୍ଚଳା ଚପଳା ସହ ଖେଳୁଥିବା

ଘଡ଼ଘଡ଼ିର ତାଣ୍ଡବ ,


ଝରକାର ଏପାଖରେ 

ଆଖିରେ ପାଣି

ଝରକାର ସେପାଖରେ

ବର୍ଷାର ପାଣି ,


ରାତି ବଢିବା ସହ

ବଢୁଥାଏ ବର୍ଷାର ତୀବ୍ରତା

ବଢେ ମୋ ମନ ଭିତରର ଶୂନ୍ୟତା

ଖାଲି ଖାଲି ଘରେ

ଝରକା ପାଖ ଯାଗାଟା 

କାହିଁକି କେଜାଣି ନିଜର ଲାଗେ ,

ଝରକାର ସୀମା ଶେଷେ 

ଆରମ୍ଭ ହୁଏ ଦୂର ଆକାଶର ସୀମା ,


ଏ ଆକାଶ ଟା 

ବୁଝିପାରେ ବୋଧହୁଏ 

ମୋ ମନ ଯେତେ ସବୁ

ଅକୁହା ଯନ୍ତ୍ରଣା ,

ସେଥିପାଇଁ ମୋ ସହ ତାଳ ଦେଇ

ସେ ବି ଲୁହ ଝରାଏ ,


ବର୍ଷାର ପ୍ରତିଟି ବୁନ୍ଦା 

ମୋତେ ଛୁଇଁ ଦେଇ,

ମୋ ଶୂନ୍ୟତାକୁ ପୂର୍ଣ୍ଣ କରେ

ଅନ୍ତରଙ୍ଗ ନିବିଡ଼ତାରେ ,


ଝରକା ବାଟେ ଆସି

ଚୁପ୍ ଚାପ୍ ସାନ୍ତ୍ବନା ଦିଏ ମୋତେ

କାନେ କହିଦେଇ ଯାଏ,

କେବଳ ଗୋଟେ କଥା 

ବଦଳିଯିବ ଏ ସମୟ ,

ଜୀବନରେ ପୁଣି ବହିବ ମଳୟ ,


ଆନମନା ଶ୍ରାବଣୀର

କୋପ ବନ୍ୟା କ'ଣ କେବେ !

ରୋକି ପାରିଛି କି

ଶୁଭ୍ର ଶରତର ଆଗମନକୁ !!!


ଆକାଶ ତ ଦିନେ ନିର୍ମଳ ହେବ

ଅପସରି ଯିବ ଘନ ବାଦଲର 

କଳଙ୍କ ସାମ୍ରାଜ୍ୟ ,

ପୁଣି ବିଜେ କରିବ ଶାରଦୀୟ ଶୁଭ୍ରତା,

ପ୍ରତୀକ୍ଷା ତ କେବଳ ସମୟର ;


ଏ ପ୍ରତୀକ୍ଷା ଅଛି ଆଜି

କିଛି ଝରକାର ଏ ପାଖରେ

ଆଉ କିଛି

ଝରକାର ସେପାଖରେ ,


କିଛି ମୋ ହୃଦୟର ଲୁହରେ

ଆଉ କିଛି

ବର୍ଷାର ଅଦେଖା କୋହରେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy