Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

3  

Lata Behera

Abstract

ଜହ୍ନ

ଜହ୍ନ

1 min
142



ତୋଫା ତୋଫା ଜହ୍ନ ରାତି

ଆଣେ ସେ ଅଭୁଲା ସ୍ମୃତି 

ମନ ହୃଦୟରେ ପ୍ରେମର ଜୁଆର 

ଭରି ଦିଏ କେତେ ପ୍ରୀତି ।

ତୋଫା ତୋଫା ଜହ୍ନ ରାତି ।


ଆକାଶରେ ହସେ ଜହ୍ନ 

ଫୁଲେଇ କଇଁର ମନ

ପ୍ରେମରେ ଭିଜିଣ ଲାଜେଇ ଯାଇଣ

ଜଳେ ତା ଦେଖେ ବଦନ ।

ଆରେ,ଝୁରୁ ଥାଏ ରାତି ଦିନ ।

ଆକାଶରେ ହସେ ଜହ୍ନ ।


ଜହ୍ନ ରାତି ଚାଲି ବାଟ

ଦେଖି ଯିବା ପାଇଁ ନାଟ

କେତେ ସ୍ମୃତି ଆଣେ କେତେ ଅନୁଭୂତି 

ପ୍ରେମିକ ପ୍ରେମିକା ଭେଟ ।

ଆରେ ହ୍ୱନ୍ତି ଭଲ ଲଟପଟ ।

ଜହ୍ନ ରାତି ଚାଲି ବାଟ ।


କିଏବା ଭୁଲିବ ଭୁଲ 

ଜହ୍ନ ରାତିର ସେ ଖେଳ

କେତେ ଲୁଚକାଳି କେତେ ବୋହୁ ଚୋରୀ

ଜଣା ପଡେ ନାହିଁ ବେଳ ।

ଆରେ ଆମ୍ବଲ କାନ୍ଧିଆ ଝୋଳ

କିଏ ବା ଭୁଲିବ ଭୁଲ ।


ମନ ଆକାଶର ଜହ୍ନ 

ଖୋଜୁଥାଏ ପ୍ରିୟ ମନ

ହୃଦୟ ଇଲାକେ ରଖେ ସେ ସାଇତି

ପ୍ରିୟା ପାଇଁ ତାର ମନ ।

ଆରେ,ସେ ଅଟେ ତା ଜୀବନ ।

ତା ମନ ଆକାଶ ଜହ୍ନ ।


ଜହ୍ନ ଆଲୁଅର ଚିଠି

କେତେ ସ୍ମୁତି କେତେ ପ୍ରୀତି 

ଲେଖୁଥାଏ କିଏ ପଢୁଥାଏ ପୁଣି

ରାତି ଅଧଟାରେ ଉଠି ।

ଏତ , ଚୋରା ଚଇତିର ଗୀତି

ଜହ୍ନ ଆଲୁଅର ଚିଠି ।


ସବୁରି ମାମୁଁ ତ ଜହ୍ନ 

ତନୁ ତାର ହୁଏ କ୍ଷୀଣ

ଶିବଙ୍କ ଜଟାରେ ଶୋଭା ପାଉଥାଏ

ବଢିଥାଏ ଦିନୁ ଦିନ ।

ଇଏ ଭୁଲାଏ ପିଲାଙ୍କ ମନ ।

ସବୁରି ମାମୁଁ ତ ଜହ୍ନ ।

 

ଗୋପ ବୃନ୍ଦାବନ ଜହ୍ନ

ଗୋପୀଙ୍କ ମନ ଉଛନ୍ନ

ବଇଁଶୀ ବଜେଇ ଦେଲେ କଳାକାହ୍ନୁ

ମାନନ୍ତିନି ରାତି ଦିନ।

ଆରେ,ଯମୁନା କୂଳେ ଗମନ ।

ସିଏ ତ ଗୋପ ବୃନ୍ଦାବନ ଜହ୍ନ ।


ନୀଳାଚଳର ସେ ଜହ୍ନ

କିଣି ନିଏ ସବୁ ମନ

ତା ପ୍ରେମେ ପାଗଳ ହୁଅନ୍ତି ସକଳ

ଭଜୁ ଥାନ୍ତି ରାତି ଦିନ ।

ଆରେ,ସିଏ ଭକତ ଜୀବନ 

ନୀଳାଚଳର ସେ ଜହ୍ନ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract