Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sarojini Jena

Abstract

3  

Sarojini Jena

Abstract

ଜଗତ ସାଇଁ

ଜଗତ ସାଇଁ

1 min
144


ତୁମ ଆଖିରେ ଯେବେ ମୋ ଆଖି ମିଶେ

ଲୁହ ଯେତେ ସବୁ ଅସରା ଆସେ l


ତୁମ ହୃଦୟ କୁ ଯେବେ ମୋ ହୃଦୟ ଖୋଜେ

ପଣତ କାନିଟା ମୋର ଲୁହରେ ଭିଜେ l


ତୁମ ହସ୍ତ ଯଦି ମୋ ହସ୍ତ ଛୁଏଁ

ତୁମ ମିଠା ସ୍ପର୍ଶ ମୁଁ ପାଇଯାଏ l


ତୁମ ଓଷ୍ଠ ପାଶେ ଯେବେ ମୋ ଓଷ୍ଠ ଯାଏ

ଲାଜରେ ଟିକେ ମୁଁ ଲାଜେଇ ଯାଏ l


ଅଭିମାନିନୀ ମୁଁ ତୁମ ପାଶରେ

ବଂଚିଛି ପ୍ରଭୁ ହେ ତୁମ ଆଶ୍ରାରେ ।


ଏ ଜୀବନ ଅଟେ ଦୁଇ ଦିନର

ପାଣି ଫୋଟକା ପରି ମିଶି ଯିବାର l


ଯେତେ କ୍ଷଣ ଅଛି ତୁମରି ପାଶେ

ତୁମକୁ ପ୍ରlପତ ସ୍ବପ୍ନର ଦୃଶ୍ୟେ l


ସବୁ ଅନୁଭବ ତୁମ ପାଶରେ

ବଖାଣେ ହୃଦୟ ନୀରବତାରେ l


ଅସରା ଅସରା ଦୁଃଖ ସାଗର

ସେ ସାଗରେ ତୁମେ ନାବିକ ମୋର l


ସଳଖି ଧରିବ ନାବ ମୋହର

ଏ ଜୀବନ ଯିବ ମୁକ୍ତି ପଥର l


ତୁମ ଶ୍ରଦ୍ଧା କଣିକାରୁ ଟିକିଏ ଦେବ

ପାପ ନେଇ ପ୍ରଭୁ ପୂଣ୍ୟକୁ ଦେବ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract