Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

4  

Lata Behera

Abstract

ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ

ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ

1 min
368



ବରଷା ଛାଡିଲେ ଆକାଶ ଦେହରେ

    ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ ପଡିଥାଏ

ସପତ ରଙ୍ଗରେ ରଙ୍ଗେଇ ହେଇ ସେ

    ତନୁ ମନ ମୋହି ନିଏ ।


ଅର୍ଦ୍ଧ ବୃତ୍ତାକାର ତାହାର ଶରୀର

    ଲୋଭନୀୟ ହେଇ ଥାଏ 

ଝିପି ଝିପି ବର୍ଷା ସୁରୁଯ କିରଣେ

    ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ଯ ତା ବଢି ଯାଏ ।


ସମସ୍ତେ କୁହନ୍ତି ସ୍ୱର୍ଗର ଦେବତା

    ଇନ୍ଦ୍ର ବୃଷ୍ଟି କରୁଥିଲେ 

ସେଇ ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ ପଡିଛି ଆକାଶେ

   କରେ ତାକୁ ଧରି ଥିଲେ ।


ସେ ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁର ଦେହେ ସପ୍ତ ରଙ୍ଗ 

    ମନକୁ ମୋହିତ କରେ

ବୁଢା ଠାରୁ ପିଲା ବାହାରକୁ ଆସି

    ଦେଖୁଥାନ୍ତି ଆନନ୍ଦରେ ।


ଏଇ ଇନ୍ଦ୍ର ଧନୁ ଯୋଗୁଁ ସପ୍ତ ରଙ୍ଗ 

    ମନେ ରହେ ସହଜରେ 

ସାତଟି ରଙ୍ଗର ସାତଟି ଅକ୍ଷର

    ଛାପି ରହେ ହୃଦୟରେ ।


'ବା' ରୁ ଆସଇ ବାଇଗଣି ରଙ୍ଗ 

   'ଘ' ରୁ ଯେ ଘନନୀଳ

'ନ' ରୁ ଯେ ନୀଳ 'ସ' ରୁ ସବୁଜ

    'ହ' ରୁ ହଳଦୀ ଚଳ ।


'ଲା' ରୁ ତାହାର ଲାଲ୍ ରଙ୍ଗ ହୁଏ

    'ନା' ରୁ ନାରଙ୍ଗୀ ଜାଣ

ଏଇ ସାତ ରଙ୍ଗ ନେଇ ଚିତ୍ରକର

    ଚିତ୍ର କରିଥାନ୍ତି ପୁଣ ।


ଗୋଟିଏ ଶଦ୍ଦରେ ମନେ ରଖିଥାନ୍ତି 

   ସେ ବାଘନିଶହଲାନା 

ଏଇ ଶଦ୍ଦଟିକୁ ହୃଦୟ ମନରୁ 

    କେହି ବି ଭୁଲି ପାରେନା ।


ଏବେବି ପିଲାଏ ଖେଳ ଯେ ଖେଳନ୍ତି

    ଏଇ ଶଦ୍ଦଟିକୁ ନେଇ 

ତାହାରି ପାଖରୁ ସାତଟି ରଙ୍ଗକୁ 

    ଶିଖି ଯାଇ ଥାନ୍ତି ସେଇ । 


ବରଷା ଆସିଲେ ହୃଦୟ ଇଲାକେ

    ଆନନ୍ଦ ଲହରୀ ଖେଳେ

କେତେବେଳେ ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ ପଡିବ ସେ

    ଦେଖିବେ ନୟନ ଡୋଳେ ।


ବର୍ଷା ଅଭାବରୁ ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ ଏବେ

     ଦେଖିବା ସପନ ହୁଏ

ଏଇତ ମଣିଷ ବୃକ୍ଷକୁ କାଟୁଛି

      ବରଷା କହୁଛି ବାଏ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract