Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chittaranjan Nanda

Abstract Classics Others

4  

Chittaranjan Nanda

Abstract Classics Others

ଈଶ୍ବର ଅଛନ୍ତି କି ନାହାନ୍ତି?

ଈଶ୍ବର ଅଛନ୍ତି କି ନାହାନ୍ତି?

1 min
338



ଶୁଣିଛି, ସମର୍ପଣତାରେ ହୁଏ ଈଶ୍ବର ପ୍ରାପ୍ତି,

ମନ ଆକାଶେ ସରଳତାରେ ମିଳଇ ମୁକ୍ତି ।


ଜୀବନଟା କଟଇ ସଦା ଅପେକ୍ଷା ଭିତର,

ଅନ୍ତ ନାହିଁ କେବେ ପ୍ରାଣରୂପୀ ଜୀବନର ।


ଅନ୍ତ ହୁଏ କେବଳ ଏ ଅଳୀକ ଶରୀରର,

କେବେ ଯିବା କିଛି କାଠ ବାଉଁଶ ଉପର ।


ସୃଷ୍ଟିକର୍ତ୍ତା ଯିଏ ବହୁ କଳଙ୍କିତ ଅଧ୍ୟାୟର,

କହନ୍ତି ସେମାନେ ତ ଇଶ୍ବରଙ୍କ ଅବତାର ।


କିଏ କୁହ, ପାଇଛ ସତେ ଇଶ୍ବରଙ୍କ ସ୍ପର୍ଶ,

ଭାବେ ମୁହିଁ ଏହା ତାହାର ମନର ବିଶ୍ୱାସ ।


ଶୁଣେ, ବହୁ ଲୋକ ପରା ଯୁକ୍ତି ତ କରନ୍ତି,

କେତେ କପୋଳକଳ୍ପିତ କଥା ତ କୁହନ୍ତି ।


ମନେ ପଡେ ସେଇ ବାଣୀକୁ ବ୍ୟାସଙ୍କର ,

ସେ ଶ୍ଳୋକ, ଯାହା ରଖେ ଟେକ ମଣିଷର ।


"ଅଷ୍ଟାଦଶପୁରାଣେଷୁ ବ୍ୟାସସ୍ୟ ବଚନ ଦ୍ୱୟମ୍

ପରୋପକାର ପୁଣ୍ୟାୟ ପାପାୟ ପର ପୀଡନମ୍" ।


ପରୋପକାର କରିବା ସଦା ହିଁ ପୁଣ୍ୟ ଅଟଇ,

ସର୍ବଦା କଷ୍ଟ ଦେବା ହି ପରକୁ ତ ପାପ ଅଟଇ ।


କିଏ ପାଳୁଛି ଏହାକୁ, ମଣିଷ ବନିଛି ଏକ ଜନ୍ତୁ,

ଇଶ୍ୱର ଅଛ, ମାନବିକତା ଭରିବାକୁ ତ କୁହନ୍ତୁ ।


ଇଶ୍ବରଙ୍କ ସତ୍ତା ମୁଁ ସତରେ କେବେ ପାଇନି,

ହଁ, ମୁଁ ତ ପାପୀ, ତେଣୁ ତାଙ୍କୁ ହିଁ ମୁଁ ଦେଖିନି ।


ମାଆ ମୋର ମୋ ପାଇଁ ଗୋଟିଏ ମୂରତି

ବିନା ସ୍ୱାର୍ଥରେ ଦେଉଥିଲା ସେନେହ ଭର୍ତ୍ତି ।


ବରଷା ଦେଉଥିଲା ଭରି ତା ସେନେହର 

କେବେ ଶିଖାଏ, ସଂସାର ତତ୍ତ୍ୱ ଜୀବନର ।


କେବେ ସେ ଶିଖାଏ, କେବେ ତ ବାଡାଏ

ଦରକାର ବେଳେ ମୋତେ ବପଦୁ ବଂଚାଏ ।


କେବେ ମୋର ସାହାରା ବନି ଯାଉଥିଲା

ମୋ ପ୍ରତି ଏଇ ସେନେହ ସଦା ତାର ଥିଲା ।


ଥିଲା ଏପରି ଏକ ନ୍ୟାୟାଳୟ ଦୁନିଆରେ

ମୋର ସରବ ଦୋଷକୁ ଧରୁ ନଥିଲା ମନରେ ।


ମୋ ଜନ୍ମଦାତ୍ରୀ ମୋର ବୋଉ, ମୋର ମାଆ

ଦୁନିଆରେ ମୋ ପାଇଁ ଇଶ୍ୱର, ପୂଜ୍ୟ ମୋ ମାଆ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract