Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Kalpana Kumari Pradhan

Abstract

4.0  

Kalpana Kumari Pradhan

Abstract

ଈଶ୍ୱର

ଈଶ୍ୱର

1 min
365


ଜଗତ ଈଶ୍ୱର

ପ୍ରଭୁ ନିରାକାର ବିରାଜିତ

ସଭିଙ୍କ ଅନ୍ତରେ

କରିକରାଉଛ ତୁମେ ସିନା ପ୍ରଭୁ

ମନୁଷ୍ୟ ନିମିତ୍ତ ମାତର ।

ସାକାର ରୂପକୁ ବହି

ପାପୀ ମାରି ତପି ଙ୍କୁ ତାରିଛ

ମାନବୀୟ ଲୀଳା ରଚିଛ

ଭକତ ପାଇଁକି

ମାନବ ତନୁବି ବୋହିଛ ।

ଜଳ, ସ୍ଥଳ ଅନ୍ତରିକ୍ଷେ

ଗିରି ବନ କାନନେ

ତରୁ ଲତା ଡାଳେ

ମୁଖରିତ ଧରା

ଲଭିଣ ସ୍ରଷ୍ଟା ଙ୍କ ସ୍ପର୍ଶ ।

ତୋ ମହିମା ଏମନ୍ତ

ନାହିଁ ଯାର ଆଦି ଅନ୍ତ

ତୁମରି ନିର୍ଦ୍ଦେଶେ ଚଳେ ଜଗତ

ସୃଷ୍ଟି ର ଉଲ୍ଲାସ ଯହିଁ ଥାଏ

ଧ୍ବଂସ ର ଲୀଳା ବି ପରିବ୍ୟାପ୍ତ ।

ସୂର୍ଯ୍ୟ ଚନ୍ଦ୍ର ହୁନ୍ତି ଆତଯାତ

ତୁମରି କରୁଣା ପାଇଁ

ଜଡ଼ ଠୁଁ ଚେତନ ସବୁଠି

ତୁମରି ସ୍ଥିତି ଅନୁଭବ କରେ ପ୍ରାଣ ।

କରୁଣା ବାରିଧି

କୋଟିପ୍ରାଣ ନିଧି

ଅଜ୍ଞାନ ଅନ୍ତରେ ଜ୍ଞାନ ର ଜ୍ୟୋତି

ଚରଣେ ସଦା ଥାଉ ମୋର ମତି ।



Rate this content
Log in