Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sanjaya Ananda Kumar Tripathy

Tragedy

3  

Sanjaya Ananda Kumar Tripathy

Tragedy

ହସ ମୋ ଦେଖିଛ ଖାଲି

ହସ ମୋ ଦେଖିଛ ଖାଲି

1 min
340


ତୁମେ କି ଜାଣିଛ ମୋ ମନର କଥା

ହସ ମୋ ଦେଖିଛ ଖାଲି,

ମୁଖେ ଥାଏ ହସ ଅନ୍ତର ମୋହର

ତପ୍ତ ମରୁଭୂମି ବାଲି ।


ମରୁଭୂମି ବାଲି ସୃଷ୍ଟି କରେ ପୁଣି

ଦିବାଲୋକେ ମରୀଚିକା,

ତୃଷିତ ପଥିକ ହୋଇ ମୁଁ ଗୋଡ଼ାଏ

ଜାଣି ଶୁଣି ପ୍ରହେଳିକା ।


ପ୍ରହେଳିକା ଜାଣି ତଥାପି କାହିଁକି

ଆଶାର କିରଣ ଖୋଜେ,

ଅମାନିଆ ମନ କିଛି ବୁଝେ ନାହିଁ

ହଜେ ଭାବନା ରାଇଜେ ।


ଭାବନା ରାଇଜେ ହଜିଗଲା ପରେ

ଆଖି ପତା ମୁଦି ହୁଏ,

ଅଧୁରା ଇଛାର କେତେ ଯେ ସପନ

ନିଦରେ ମୋ ଛାଇ ଯାଏ ।


ନିଦ ଭାଂଗିଗଲେ ଖୋଲେ ଆଖି ପତା

ସପନ ବି ହୁଏ ଶେଷ,

ଖୋଜେ ନିଜକୁ ମୁଁ ଆପଣା ଭିତରେ

ଓଠେ ନେଇ ପୁଣି ହସ ।


ଓଠେ ହସ ଥିଲେ ଶତ୍ରୁ ଭୟ କରେ

ଲାଗେ ନାହିଁ ବ୍ୟତିବ୍ୟସ୍ତ,

ହସୁଥାଏ ତେଣୁ ଦୁଃଖରେ ଥିଲେ ବି

ଏହା ମୋର ମୂଳ ମନ୍ତ୍ର ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy