Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Niranjan Mishra

Abstract

3  

Niranjan Mishra

Abstract

ହରିହର ବେଶ

ହରିହର ବେଶ

1 min
191


ଶିବ ବିଷ୍ଣୁଙ୍କର ହୃଦୟେ ବିଷ୍ଣୁ ଶିବ ହୃଦୟେ

ନିବାସ କରନ୍ତି ଗୋଟିଏ ଆତ୍ମା ସିନା ଉଭୟେ ।


ଅଭେଦ ମୂରତି ଉଭୟେ ନାହିଁତ ପରାପର

ବଡ଼ଠାକୁର ବଳଭଦ୍ର ସ୍ବୟଂ ହି ହରିହର ।


ଶ୍ରୀକଣ୍ଠାଦି ନ୍ୟାସ ହୁଅଇ ବାସୁଦେବ ମନ୍ତ୍ରରେ

ପୂଜନ ହୁଅଇ ତାଙ୍କର , ହରିହର ବେଶରେ ।


କାର୍ତ୍ତିକ ମାସ ଦୀପାବଳି ପରେ ଦଶମୀ ଯାଏଁ 

ସବୁ ସୋମବାର ପ୍ରଭୁଙ୍କର ଏ ବେଶଟି ହୁଏ ।


ଅବକାଶ ନୀତି ବଢିଲେ ଏ ହରିହର ବେଶ

ପ୍ରଭୁ ବଳଭଦ୍ର ହୁଅନ୍ତି ଲାଗେ ସ୍ଵର୍ଣ୍ଣ ବିଶେଷ ।


ଶ୍ରୀଅଙ୍ଗରେ ଅଧା ଧବଳ ଅଧା କୃଷ୍ଣ ବସନ

ସଜ୍ଜିତ ହୋଇ ବଳଭଦ୍ର ଦିଅନ୍ତି ଦରଶନ ।


ଚିତ୍ତାକର୍ଷକ ଏ ବେଶରେ ସୁବର୍ଣ୍ଣ ନଳିଭୁଜ

କର୍ଣ୍ଣରେ କୁଣ୍ଡଳ ଲାଗଇ ସୁବର୍ଣ୍ଣ ଚନ୍ଦ୍ର ସୂର୍ଯ୍ୟ ।


କଟିରେ ଓଡ଼ିଆଣି ଲାଗେ ପିନ୍ଧି ସୁବର୍ଣ୍ଣ ମାଳି

ଭକତ ହୃଦୟ ତୋଷନ୍ତି ପ୍ରଭୁ ଦିଶନ୍ତି ଝଳି ।


ବାଳଧୂପ ଯାଏଁ ପ୍ରଭୁଙ୍କର ଏ ବେଶଟି ରହେ

ଶିବ ବିଷ୍ଣୁଙ୍କ ସମନ୍ୱୟ ହରିହର ବେଶ ଏ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract