Binodini Dash

Inspirational

3  

Binodini Dash

Inspirational

ହେ ଗୁରୁ ତୁମେ ମଙ୍ଗଳମୟ

ହେ ଗୁରୁ ତୁମେ ମଙ୍ଗଳମୟ

1 min
154


ହେ ଗୁରୁ ତୁମେ ମଙ୍ଗଳମୟ

ଚେତନେ ଭର ଶକତି

ଅଜ୍ଞାନ ତିମିର କରିଦେଇ ଦୂର

ଦେଖାଅ ଉତ୍ତମ ଗତି ।


ତୁମ ଆଶିଷରେ ଜନେ ସଂସାରରେ

ଶିକ୍ଷିତ ପରିମାର୍ଜିତ

ଭାଷା ଦକ୍ଷତାରେ କର୍ମ କୁଶଳରେ

ନିପୁଣତା ପ୍ରକାଶିତ ।


ଅସୀମ ଧୈର୍ଯ୍ୟ ସୁଗୁଣର ତେଜ

ନିଜଠାରେ କେନ୍ଦ୍ରୀଭୂତ

ବାଣ୍ଟି ଦେଇଥାଅ ଯିଏ ଗୁରୁ ମାନି

ବୁଝଇ ଶିକ୍ଷା ମହତ ।


ଅସାଧ୍ୟ ସାଧନ ଦକ୍ଷ ନିପୁଣ

ଗଢ଼ିବାରେ ଥାଏ ଧ୍ୟାନ

ଝଡ଼ଝଞ୍ଜା ଯେତେ ଆସିଲେ ବି ପଥେ

କରମୁ ହାରେନି ମନ ।


ମରୁଦ୍ୟାନରେ ବି ତୁମେ ଓଏସିସ୍

ସାଜିଥାଅ ନିଜ ଶ୍ରମେ

ତୁମ ବିନା କେହି ଜିତି ପାରିବେନି

କେବେ କୌଣସି ଉଦ୍ୟମେ ।


ସାଜି ଜ୍ଞାନବୃକ୍ଷ ମିଠା ପକ୍ୱଫଳେ  

ସଭିଙ୍କ ଅଞ୍ଜଳି ଭରି

ଅତ୍ର ତତ୍ର ସବୁଠାରେ ତୁମେ ପରା

ଖେଳାଅ ଖୁସି ଲହରୀ ।


ତୁମ ଚରଣରେ କୋଟି ପ୍ରଣିପାତ

କରେ ମୁଁ ଏକ ଅଜ୍ଞାନ

ଜ୍ଞାନଚକ୍ଷୁ ଖୋଲି ସୁପଥରେ ନିଅ

ଏହି ମୋର ନିବେଦନ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational