Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Binodini Dash

Inspirational Others

3  

Binodini Dash

Inspirational Others

ଅନୁଭବରେ ଦିବ୍ୟସତ୍ତା

ଅନୁଭବରେ ଦିବ୍ୟସତ୍ତା

1 min
159



ଷଡ଼ ରିପୁ ଜୟ ପବିତ୍ର ହୃଦୟ

ଭାବରେ ତନ୍ମୟ ଶୁଦ୍ଧ ଚେତା

ନିଜକୁ ଭୁଲଇ ଭକ୍ତି-ପ୍ରେମ ରସେ

ତା' ଅନୁଭବରେ ଦିବ୍ୟସତ୍ତା ।


ଦେହ ଅଭିମାନ ହୁଅଇ ବିଲୀନ

ମନୁ ଦୂର ସକଳ ଆବିଳତା

କେବଳ ଈଶ୍ବର ଚିନ୍ତା-ଚେତନାରେ

ବ୍ରହ୍ମ ରୂପେ ଦୃଶ୍ୟ ଏ ସୃଷ୍ଟିସତ୍ତା ।


ଯୋଗୀ ମୁନିଋଷି ଥା'ନ୍ତି ଅନୁଭବୀ

ଯୋଗ ଧ୍ୟାନ ବଳେ ଏ ଦିବ୍ୟସତ୍ତା

ଝରି ପଡ଼େ ସେଥୁ ଆଶୀର୍ବାଦ ରୂପୀ

ମୋକ୍ଷ ମାର୍ଗର ସକଳ ରସ୍ତା ।


ଷୋହଳ ସହସ୍ର ଗୋପର ଲଳନା

ଏ ଦିବ୍ୟସତ୍ତା ସଦା ଅନୁଭବୀ

ତରି ଯାଇଥିଲେ ଭବ ତରଙ୍ଗିଣୀ

ଭାବରେ ଶ୍ରୀକୃଷ୍ଣଙ୍କ ପଦସେବୀ ।


ବୋଧିସତ୍ୱ ଏହି ଦିବ୍ୟସତ୍ତା ପାଇଁ

ବୁଦ୍ଧତ୍ବ ପ୍ରାପ୍ତିରେ ଜାଳିଲେ ଦୀପ୍ତି

ଯାହାଙ୍କର ନିତି ଆଦର୍ଶେ ଚାଲିଲେ

ମାନବ ଜନ୍ମରୁ ମିଳିବ ମୁକ୍ତି ।


Rate this content
Log in