Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bharatabandhu Biswal

Inspirational

4  

Bharatabandhu Biswal

Inspirational

ହେ ଭଗବାନ-ସଦଗତି ତାଙ୍କୁ ଦିଅ

ହେ ଭଗବାନ-ସଦଗତି ତାଙ୍କୁ ଦିଅ

1 min
231



ଟିକି ପ୍ରଦୀପଟି ଜଳି ଜଳି ନିଜେ

ଦେଖାଏ ଆଲୋକ ପଥ

ପାଳଇ ସ୍ୱଧର୍ମ ହେଉ ପଛେ ସିଏ

ପ୍ରଜ୍ଜ୍ୱଳିତ ନିର୍ବିଶେଷ ।


ବଳ ଅହଙ୍କାରେ ହରାଏ ମଣିଷ

ହିତାହିତ ବୁଦ୍ଧି ଶୁଦ୍ଧି

ହତ୍ୟା ଓ ଲୁଣ୍ଠନ ଯୁଦ୍ଧ ବିଭୀଷିକା

ପାପାଚାର ହୁଏ ବୃଦ୍ଧି ।


ସତ୍ୟ ସନାତନ ଆଲୋକ ବର୍ତ୍ତିକା

ପାଷାଣ୍ଡଙ୍କୁ ବିଷପିତା

ବିନାଶନ୍ତି ପ୍ରାଣ ଆଚରନ୍ତି ହି°ସା

ପ୍ରତାଡନ୍ତି ମିଥ୍ୟା କୁତ୍ସା ।


ଆଦର ସମ୍ମାନ ସହ ଅବସ୍ଥାନ

ସଦାଚାର ସୁବିଚାର

ନ ଜାଣନ୍ତି ମୁର୍ଖ ଜନମ ଜାତକେ

ନର୍କକୀଟ ସିଏ ହି°ସ୍ର ।


ଜ୍ଞାନ ଦରଶନ ସାହିତ୍ୟ ସ°ସ୍କାର

ଆସ୍ଥା ସଦ୍ଭାବନା କେନ୍ଦ୍ର

ଧ୍ୱଂସ ସ୍ତୁପ କରେ ପାପିଷ୍ଠ ପାମର

ରଚେ ହୀନ ଷଡ଼ଯନ୍ତ୍ର ।


ଆତ୍ମ ବଳିଦାନ ଦିଅନ୍ତି ମହାତ୍ମା

ଦିବ୍ୟଦେହ ହୁଏ ଦାହ

ଉଚ୍ଚରନ୍ତି ସାଧୁ ପ୍ରଭୁ ଭଗବାନ

ସଦଗତି ତାଙ୍କୁ ଦିଅ ।

  -------



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational