Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kshitish Jena

Abstract Action Inspirational

3  

Kshitish Jena

Abstract Action Inspirational

ଗୁଡ୍ ମଣିଙ୍ଗ୍

ଗୁଡ୍ ମଣିଙ୍ଗ୍

1 min
160


ଗ୍ରୀଷ୍ମଋତୁ ଖରା ଶୀଘ୍ର ଛୁଏଁ ଧରା

ହୁଏ ଦିନବଡ଼ ରାତିସାନ

ସୂରୁଯ ସଅଳ ଉଦୟ ହୁଅନ୍ତି

କିନ୍ତୁ ଡେରିରେ ହୁଅନ୍ତି ଲୀନ ।


ଝରକା ଫାଙ୍କରେ କଅଁଳ କିରଣ

ଶୁପ୍ତ ମୁହେଁ ଆସି ଯେବେ ପଡ଼େ

ରାତି ହଟିଯାଇ ସକାଳ ହେଲାଣି

ବୋଲି ବାସ୍ତବରେ ଜଣା ପଡ଼େ ।


ଶୁଭୁଥାଏ ପରା ପକ୍ଷୀଙ୍କ କାକଳି

ସତେ କହନ୍ତି ଶୁଭ ସକାଳ

ଦାଣ୍ଡ ଖରକିବା ଶବଦ ଶୁଭଇ

କେହି ବାହାରନ୍ତି ତୋଳି ଫୁଲ ।


ପ୍ରଭାତ ଭ୍ରମଣ ଦେହ ପାଇଁ ହିତ

ଉଠି ଚାଲନ୍ତି ଭ୍ରମଣକାରୀ 

ନବବଧୂ ପରା ସଅଳ ସେ ଉଠି

ଦେଇଥାଏ ନିତ୍ୟକର୍ମ ସାରି ।


ଡ୍ରେସିଙ୍ଗ୍ ଟେବୁଲ୍‌ ସମ୍ମୁଖରେ ବସି

ପ୍ରିୟା ସଜାଏ ରୂପକୁ ତା'ର

ସକାଳ ହେଲାଣି ଉଠିପଡ଼ ତୁମେ

ଏଣେ ଡାକୁଥାଏ ବାରମ୍ଵାର ।


ପ୍ରେମିକ ପ୍ରବର ଜାଣିଶୁଣି ପରା

ଶେଯେ ରହିଥାଏ ଚେଇଁ ଶୋଇ

ଭଲଲାଗେ ପ୍ରିୟା ଗୁଡ୍ ମଣିଙ୍ଗ୍ କହି

ଯେବେ ଦିଏ ନିଦରୁ ଉଠେଇ ।


ଗୁଡ଼‌ମଣିଙ୍ଗ୍ ସହ ଭାରି ଭଲଲାଗେ

ପ୍ରେମ ଭରା ବେଡ଼୍ ଟି ର ସ୍ଵାଦ

ଭଲପାଏ ବୋଲି କହିଦେଲେ ପ୍ରିୟା

ମନ ହୋଇଯାଏ ପ୍ରଫୁଲ୍ଲିତ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract