Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ASWINI DASH ଅଶ୍ୱିନୀ ଦାଶ

Romance

2  

ASWINI DASH ଅଶ୍ୱିନୀ ଦାଶ

Romance

ଗୋଟିଏ ସର୍ତ୍ତ

ଗୋଟିଏ ସର୍ତ୍ତ

1 min
126


ଏମିତି ଅନେକ ସର୍ତ୍ତ ରେ ଜୀବନ,

ତଥାପି ଗୋଟିଏ ତୋ ପାଇଁ।


ଫେରିବୁନି କେବେ ଏଇ ସମୟକୁ,

ନଦୀ କୂଳର ରାସ୍ତା ଦେଇ,

ସେଇ ଗଛ ନିକଟକୁ।


ତୋ ଚାହାଣୀରେ ବଂଶୀ ବାଜୁଥିଲା,

ତୋ କବରୀ ର ବାସ୍ନାରେ ଶିହରିତ ଥିଲି ମୁଁ,

ଝଡ଼ୁଥିଲେ ଫୁଲ ଆକାଶରୁ।


ସ୍ୱପ୍ନକୁ ଉଡେଇ ଦେଇ

ସ୍ମୃତିରେ ହି ବଂଚିଲୁ ।


ସେଇ ଦିନ ପରି ଆଜି ବି ଫୁଙ୍କୁଚି ବଂଶୀ,

ଚିରକାଳର ସ୍ଵନ ମୁଁ,

ସମାଜର ଯନ୍ତ୍ରଣାରେ ବିଗ୍ଧ ,

ତୁ ଗୋଟିଏ ପକ୍ଷୀ ଜୀବନର।


କେବଳ ଗୋଟିଏ ସର୍ତ୍ତ,

ଫେରିବୁନି ତୁ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance