Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sudeshna Pradhan

Inspirational Children

4  

Sudeshna Pradhan

Inspirational Children

ଗଣେଶଙ୍କ ଅଭିମାନ

ଗଣେଶଙ୍କ ଅଭିମାନ

1 min
287


ସମସ୍ତ ଦେବତା ଙ୍କର ମୁଁହି ଅଟେ ଇଶ

ସେଇଥିଲାଗି ମୋହର ନାମଟି ଗଣେଶ ।


ପୂଜା ପାଉ ଅଛି ସିନା ସମାଜେ ଆଦରେ

ମନେ ମୋର ଯେଉଁ ଦୁଃଖ କହିଲେ ନସରେ ।


ଜନମ କଥା ଭାବିଲେ କାନ୍ଦେ ମୁଁ ଅନ୍ତରେ

କିପରି ମୁଁ ଜନମିଲି ଜାଣେନା ବିଧିରେ ।


ଜନମ ହୋଇ ବଢ଼ିଲି ମାଆ ର କୋଳରେ

କହିଲେନି ପିତା କଥା ମାଆ ସେ କାଳରେ ।


ଜାଣି ଥାନ୍ତି ମୁଁହି ଯଦି ଶିବଙ୍କ ନନ୍ଦନ

କାହିଁକି ପିତା ଙ୍କ ସହ କରିଥାନ୍ତି ରଣ ।


ମୋତେ ଯଦି ଜାଣିଥାନ୍ତେ ମୋର ଶିବ ପିତା

କାହିଁକି ହୋଇଥାନ୍ତେ ସେ ଆଜି ପୁତ୍ର ହନ୍ତା ।


କରମରେ ଥିଲା ବୋଲି ପାଇଲି ଜୀବନ

ହସ୍ତୀ ଶିର ଲାଗି ନାମ ହେଲା ଗଜାନନ ।


ମୋ ଜନ୍ମ ଉତ୍ସବ ସବୁ ପାଳନ୍ତି ଧରାରେ

ଜାଣି ପାରେନା ମୋ ଖୁସି ଅଛି କି ସେଥିରେ ।


 ଜ୍ଞାନ ଓ ବୁଦ୍ଧି ଆଶାରେ ମୋତେ ପୂଜୁଥାନ୍ତି,       

ମୋଠୁ ପାଇଥିବା ଗୁଣ କାମେ ନ ଲଗାନ୍ତି |      


ସବୁ କର୍ମ ଆରମ୍ଭରେ ମୋ ନାମ ଉଚ୍ଚାରି,       

କାମ ସରିଗଲେ କିନ୍ତୁ ଦିଅନ୍ତି ପାସୋରି |     

  

ମୋ ପିତା ମାତାଙ୍କୁ ମୁହିଁ ସ୍ୱର୍ଗ ବୋଲି ମଣେ,     

ମୋ ଭକ୍ତ ସେ, ଯିଏ ଚାଲେ ମୋ ଅନୁସରଣେ |   


ଅଗ୍ର ପୂଜ୍ୟ ବୋଲି ମୋତେ ସବୁ ପୂଜା ଆଗେ,     

ଇଚ୍ଛା ନ ଥିଲେ ବି ପୂଜୁଥାନ୍ତି ଅନୁରାଗେ |    


ଶୁଣ ମୋର ଭକ୍ତ ଜନ, ଶୁଣ ହେ ପୂଜାରୀ,        

ସୁକର୍ମ କରହେ, ଅନିଚ୍ଛା ମୋ ପୂଜା ଛାଡି |     


ପିତାମାତା ଆଦେଶକୁ ପାଳନ ଯେ କରେ,       

ସନ୍ତୁଷ୍ଟ କରଇ ସଦା ତାଙ୍କୁ ମାନି ଚଳେ |    


ସେମିତି ଜନଙ୍କ ପାଶେ ସଦା ମୁହିଁ ଥାଏ,        

ତା ପୂଜାରେ ଖୁସି ହୋଇ ମନ ଗର୍ବ ବହେ  |   


ସେ ହିଁ ମୋ ଆଶିଷର ଅଟେ ଯେ ସୁପାତ୍ର,        

ତାହାର ଜନମ ଅଟେ ଜଗତେ ବିଖ୍ୟାତ |


Rate this content
Log in