Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prabhati Mahapatra

Abstract Inspirational Others

3  

Prabhati Mahapatra

Abstract Inspirational Others

ଘଟ ଗାଁ ତାରିଣୀ

ଘଟ ଗାଁ ତାରିଣୀ

1 min
266


ସିନ୍ଦୂର ମୋହିନୀ ମାତ 

ଘଟ ଗାଁ ତାରିଣୀ

ଦୟାମୟୀ କୃପାମୟୀ

ଜଗତ ଜନନୀ ।


କେନ୍ଦୁଝର ରାଣୀ ମାଗୋ

ମନ୍ଦାର ମାଳିନୀ

ଗୁହାରି କରୁଛି ତୋତେ

ଶୁଣ ମୋ ଦୟିନୀ ।


ତୋ ଗୁଣ ଗାରିମା ମାଗୋ

କରିବି ରଚନା

ଲେଖନୀକୁ ସାହା ହୁଅ

ଢାଳି ତୋ କରୁଣା ।


ବନବାସ ବେଳେ ମାଗୋ 

ଶ୍ରୀରଘୁ ନନ୍ଦନ

ରାବଣ ବିନାଶ ପାଇଁ

କରୁ ଥିଲେ ଧ୍ୟାନ ।


ଅତ୍ୟନ୍ତ ଭକ୍ତି ମନରେ 

ଦୁର୍ଗା ପୂଜା କଲେ

ସେ ପୂଜା ସନ୍ତୋଷେ ମାତ

ଆଶିଷ ଢାଳିଲେ ।


ବୋଇଲେ ପୁତ୍ରରେ ତୁହି

ଖୋଲିବୁନି ଆଖି

ଖୋଲିଲେ ସେଠାରେ ମୋତେ

ନପାରିବୁ ଦେଖି ।


ପାଷାଣ ସମାନ ଦେହ 

ହୋଇ ଯିବ ମୋର

ତିଳେ ମାତ୍ର ଚଳିବନି 

ମୋ ବେନି ପୟର ।


ନିୟତିର ଗତି ପଥ 

ବଦଳିଣ ଗଲା

ଶ୍ରୀରାମଙ୍କ ବେନି ନେତ୍ର

ସହସା ଖୋଲିଲା ।


ସମ୍ମୁଖରେ ମାତାଙ୍କର 

ନହୁଏ ଦର୍ଶନ

ପୁର୍ନବାର ଭକ୍ତି ଚିତ୍ତେ

କରିଲେକ ଧ୍ୟାନ ।


ବୋଲନ୍ତି ଅଧମ ପୁତ୍ର

କରିଲାକ ଦୋଷ

ମୋର ତୃଟି ହେତୁ ମାତ

ବହିଲୁ ତୁ ରୋଷ ।


କୃପା କରି କହି ଦେ ଲୋ 

ତୋର ଅର୍ବିଭାବ

କେଉଁ ଯୁଗେ କେଉଁ ସ୍ଥାନେ

ହୋଇବ ଉଦଭବ ।


ସୀତାକାନ୍ତ ଭକ୍ତି ଦେଖି 

ବୋଲନ୍ତି ଯେ ମାତ

କଳି ଯୁଗେ ମୋର ନାମ

ତାରିଣୀ ରେ ଖ୍ୟାତ ।


ସବୁଜ କାନନ ଘେରା

ସୁନ୍ଦର ପ୍ରକୃତି

କେନ୍ଦୁଝର ନାମ ତାର

ତହିଁରେ ବସତି ।


ମୋ ନାମ ସ୍ମରଣେ ଦୁଃଖ

ହୁଅଇ ବିନାଶ

ଧନ ପୁତ୍ର ମାନ ଯଶ 

ଲଭଇ ଅବଶ୍ୟ ।


ଏତେ ବୋଲି ସେ ସ୍ଥାନରୁ

ହେଲେ ଅନ୍ତର୍ଦ୍ଧାନ

କେନ୍ଦୁଝରେ କଳି ଯୁଗେ

ଉଡେ ଗୁଣ ଗାନ ।


ନଡ଼ିଆ ରାଣୀ ଲୋ ତୁହି

ହେଉ ଥା ଲୋ ସାହା

ତୋ ବିନା ତ କାହିଁ ମୋତେ

ଦିଶୁ ନାହିଁ ରାହା ।


ଅଜ୍ଞାନ ମୁଁ ମୁଢ ମତି

କରୁଛି ପ୍ରଣାମ

ପଣତକୁ ଢାଙ୍କି ମାଗୋ

ଦେବୁ ଲୋ ଶରଣ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract