Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

samhita jena

Classics

4.0  

samhita jena

Classics

ଘନ କାଳିଆକୁ ମନ

ଘନ କାଳିଆକୁ ମନ

1 min
110


ଆହା ମୋ କାଳିଆ ଧନ

ଯେତେ ଲୀଳା ତୋର ଭକତଙ୍କ ପାଇଁ

ଅଧମ ମଣିଷ ବୁଝିପାରେ ନାହିଁ

ମାୟାରେ ହୁଏ ଆଛନ୍ନ ।


ଡାକନ୍ତି ଭକତ ଜନ 

ଦେଖୁ ଭକତଙ୍କୁ ଚକା ଆଖି ମେଲି

କା ଦୁଃଖ କିପରି ହରି ନେବୁ ବୋଲି

ବୁଝୁ ତୁ ଭକତ ମନ ।


ଦୁଇ ଆଖି ଚକା ଜହ୍ନ

ଟାହିଆ ହଲେଇ ଆସୁ ବଡ଼ ଦାଣ୍ଡେ

ରଥରେ କରୁ ତୁ ପହଣ୍ଡିରେ ବିଜେ

ଧନ୍ୟ ତୁ କୃପା ନିଧାନ ।


ସରି ସରି ଆସେ ଦିନ

ସଂସାର ଜଞ୍ଜାଳ ବିଷମ ଗୋସାଇଁ

ଭବ ସାଗରରୁ ପାରି ହେବା ପାଇଁ

ଘନ କାଳିଆକୁ ମନ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics