Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

sugyan bagh Bagh

Inspirational

4  

sugyan bagh Bagh

Inspirational

ଗାଁର ମହକ୍

ଗାଁର ମହକ୍

1 min
244



ଗାଁ ମାଟିର୍ ପାଏନ୍ ପବନ୍

      କେତେ ବଢିଆ ଲାଗ୍ ସି

ଅଫିସର୍ ହେଉକି ଖଟିଖିଆ ହେଉ

    ନିଜର୍ ଗାଁ କେସ୍ୱର୍ ପକାସି ।


ଛୁଆ ଦୀନର୍ ଲୁକ୍ ଲୁକାନି

        ନାଇଁ ହେଉଛେ ଭୁଲି

ଆମ୍ବ୍ ତେନ୍ତେଲ୍ କେନ୍ଦୁ କେତେ

         ଖାଏସୁଁ ବୁଲି ବୁଲି ।


ଗାଧିଗଲେ ସେ ଲେଙ୍ଗ୍ ଟି ମରା

         ସ୍ୱର୍ ପଡୁଛେ ବେଶି

ଟୁରୁ ପାନ୍ କେ ବର୍ଡା ଘୁଡେଇ

       ଖାଏସୁଁ କେତେ ହଁସି ।


କିଏ କହେସି ଦେଖ୍ ତ ମୋର୍

    ଟୁଣ୍ଡ୍ କେତେ ଲାଲ୍ ହେଲାନ

ଆର୍ କିଏ କହେସି ରବେ ବସି ଦେଲିଯେ 

ପେଣ୍ଟ୍ ଫାଟିଗଲାନ ।


ସ୍କୁଲ୍ ଗଲେ ସାର୍ ଆଜ୍ଞା

     ପଚାର୍ ସନ୍ କେତେ ପ୍ରଶ୍ନ

ମୁଡ୍ କେ ଖୁଜେଇ ଡରେଁ ମୁଇଁ

        ଠିଆ ହେଇ ଥିସିନ ।


ପଡି ଯାଏସି ମାଡ୍ ଯେ ମାଡ଼୍

     କେତେ ନାଇଁ କେତେ ଭାଇ

ଘର୍ କେ ଆଏଲେ ସୁନା ଧନ ବୋଲି

    କହେସି ମୋର୍ ବୁଢି ଆଇ ।


ଛୁଟି ହେଲେ ଆମେ ସବୁ ଯାକର୍

        ବନ୍ଧ୍ କେ ବୁଲି ଯାଏସୁଁ

ତାନା ନାନା ଗିତ୍ ଗାଇକରି

     ମନ୍ କେ ଆମର୍ ବୁଝାସୁଁ ।


ଦୁଃଖ୍ ସୁଖ୍ ସହି ସବୁ ଯାକର୍

           ହେଲୁଁ ଆମେ ବଡ୍

କିଏ କଲା ଚାକିରି ତ

      ଆରୁ କିଏ ଧଇଲା ହଲ୍ ।


ନୂଆଁଖାଇ ହେଲେ ସବୁ ଯାକର୍

         ଭେଟ୍ ପଡ୍ ସୁଁ ଆମେ

ହଁସି ହଁସି କରି ଗଡି ଯାଏସୁଁ

  ପଛର୍ କଥାକେ ପକେଇ ମନେ ।


କିଏକହେସି ହଏବ ଚମ୍ ରୁ ଟେଙ୍କାରୁ

        କେତେ ଖେଚଡ୍ ହେସୁଁ

ସକାଲ୍ ପାଏଲେ ଯିଏଯାହାର୍ ବାଟେ

       ଲୁହ ଝରେଇ ଯାଏସୁଁ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational