Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Debasis Rout

Romance Tragedy Others

3  

Debasis Rout

Romance Tragedy Others

ଏମିତି କଟିଯାଏ କେତେ ଯେ ରଜନୀ

ଏମିତି କଟିଯାଏ କେତେ ଯେ ରଜନୀ

1 min
195


 କଟିଯାଏ କେତେ ଯେ ରଜନୀ

ବିରହ ର ବେଦନା ରେ...

ଯୁଡୁବୁଡୁ ହୁଏ ତକିଆଟି ମୋର

ଅମାନିଆ ଅଶ୍ରୁ ଧାରେ....ଏମିତି

ଭାସି ଯାଏ କେତେ ଅନିନ୍ଦ୍ୟ ସୁରଭି

ଚେତନାର ଅନ୍ତରାଳେ

ମୁଗ୍ଧ ହୁଏ କେବେ ମନ ଉପବନ

ଭ୍ରମାତୁର ଛବି ମେଳେ..

ଝରକା ସେପାଖ ଜ୍ୟୋତ୍ସ୍ନା ତେଜ କେବେ

କରିଯାଏ ଉପହାସ

ଯାଉ ଯାଉ କହେ ଏ ତ ସ୍ବାର୍ଥର ଦୁନିଆ

ପାଇବୁନି କେବେ ହସ...

ପୋତି ଦେଇଯାଏ ନିଷ୍ଟୁର ବକ୍ଷରେ

ଭାବନା ର ନବ ବୀଜ

ଯାଉ ଯାଉ କହେ ଦୁଃଖ ତୁ ଭୁଲି ଯା

ନୂତନତାକୁ ଖୋଜ.. ।।


Rate this content
Log in