Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

KRUTIBAS NAYAK

Inspirational

3  

KRUTIBAS NAYAK

Inspirational

ଏ ବିପଦ ବେଳେ କାହିଁଗଲେ ?

ଏ ବିପଦ ବେଳେ କାହିଁଗଲେ ?

1 min
25



କାହିଁଗଲେ ବାବାମାନେ ପୂଜକ ଜ୍ୟୋତିଷ,

କାହିଁଗଲେ ମନ୍ତ୍ରଦାତା ପୁଣ୍ୟାତ୍ମା ପୁରୁଷ ?


କାହିଁଗଲେ ସାଇବାବା ଭକ୍ତନାମେ ଖ୍ୟାତ,

କାହିଁଗଲେ ମନ୍ଦିରରେ ଗାଆନ୍ତି ଯେ ଗୀତ ?


କାହିଁଗଲେ ହନୁମାନ ଚାଳିଶା ଗାୟକ,

କାହିଁଗଲେ ବିପଦରେ ସାଧକ ତାନ୍ତ୍ରିକ ?


କାହିଁଗଲେ ପ୍ରବଚକ ବୁଝାନ୍ତି ପୁରାଣ,

କାହିଁଗଲେ କହନ୍ତି ଯେ ରଖ ନାରାୟଣ |


କାହିଁଗଲେ ଗାୟତ୍ରୀର ପୂଜକ ଭକତ,

କାହିଁଗଲେ ଜୟଗୁରୁ ମନ୍ତ୍ରେ ଯେ ଦୀକ୍ଷିତ |


କାହିଁଗଲା ଓଷେଇତି ହୁଳହୁଳି ଶବ୍ଦ,

କାହିଁଗଲା ଘଣ୍ଟାଘଣ୍ଟା ଶଙ୍ଖଧ୍ୱନି ନାଦ ?


ଶୁଭୁ ନାହିଁ ଭକ୍ତିଗୀତ ମାଇକରେ କାହିଁ,

ପ୍ରଭୁ ଯୀଶୁ ପ୍ରାର୍ଥନା ବି ଆଉ ଶୁଭୁନାହିଁ |


ମାଇକରେ ଶୁଭୁନାହିଁ ଆଲ୍ଲା ଆଲ୍ଲା ଡାକ,

ମନ୍ତ୍ର ଛାଡ଼ି ପୁରୋହିତ ହୋଇଛନ୍ତି ମୁକ |


ଈଶ୍ୱରଙ୍କୁ ଭକ୍ତିଭରେ ଡାକନ୍ତିନି କେହି,

ବିପଦ ବେଳେ ଏମାନେ ଲୁଚିଛନ୍ତି କାହିଁ ?


ବିଶ୍ୱଶାନ୍ତି ନାମେ ଯଜ୍ଞ କେ କରୁନାହାନ୍ତି,

କୋରୋନା ରାକ୍ଷସ ଏବେ କରୁଛି ରାଜୁତି |


କେତେ ମଲେ କିଏ ଦେଲେ ହିସାବ କରନ୍ତି,

ଏମାନେ କି ଭଣ୍ଡ ଥିଲେ? ଲୋକେ ପଚାରନ୍ତି | 



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational