Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Satyanarayan Sahoo

Abstract

3  

Satyanarayan Sahoo

Abstract

ଦୁର୍ଗା ବନ୍ଦନା

ଦୁର୍ଗା ବନ୍ଦନା

1 min
162



ଜୟ ଜୟ ମାଲୋ ଦୁର୍ଗା ଆଦି ଶକ୍ତି

 ନମୋ ନମଃ ଦୁର୍ଗା ମାତ ତୁ ଦୁର୍ଗତି ।

ଦୁରାଇ ଭକତେ ତୃପ୍ତି ଦାନ କରୁ

ଅନନ୍ତ ବିଭୂତି ମିଳେ ତୋ ଦୟାରୁ ।

ଜୟ ଜୟ ମାଲୋ ଚଣ୍ଡିକା ଗଉରୀ

ମଙ୍ଗଳ କାରିଣୀ ଅମ୍ବିକା ଇଶ୍ୱରୀ ।

ସାରଳା, ବିମଳା , ମା ଲୋ ଶ।କମ୍ବରି

ତୁହି ସିଦ୍ଧି ଦ।ତ୍ରୀ , ତୁହି ଲୋ କୁମାରୀ ।

ତୁ ଲୋ କାଳ ରାତ୍ରୀ କଳିକା ବୋଲାଉ

ଦନୁଜ ଦଳିନି ରଣ ଚଣ୍ଡୀ ହେଉ ।

ଅଭୟ ଦାୟିନୀ ସନ୍ତ।ପ ହାରିଣୀ

କଲ୍ୟାଣ କାରିଣୀ ତ୍ରିଶୂଳ ଧାରିଣୀ ।

ତୁ ଲୋ ଆଦ୍ୟା ଶକ୍ତି ଶକ୍ତି ସ୍ୱରୁପିଣି 

ମା ଲୋ କାତ୍ୟାୟନୀ ଲୋ ବର ଦାୟିନୀ ।

ତୁହି ମାହେଶ୍ୱରୀ ମହେଶ ମୋହିନୀ

ଦଶ ହାତେ ଦଶ ଆୟୁଧ ଧାରିଣୀ ।

ନମୋ ନମୋ ମାଲୋ ଶାର୍ଦ୍ଧୁଳ ବାହିନୀ

ମହିଶା ମର୍ଦ୍ଦିନୀ ଦରପ ଦଳିଣୀ ।

ତୁହି ଲୋ ଜନନୀ ଚଣ୍ଡ ବିନ।ଶୁଣୀ

ଜୟ ଜୟ ମାଲୋ ଶିବଙ୍କ ଘରଣୀ ।

ଚଣ୍ଡିକା , କ।ଳିକା ତୁ ଲୋ ମହା ମାୟା

ନମସ୍ତେ ନମସ୍ତେ ମାତ ତୁ ସୁଦୟା ।

କରୁ କୃପାମୟି , ତୁ ଲୋ ଦୟାମୟି

ଖର୍ପର ଧାରିଣୀ ଲୋ କରୁଣା ମୟି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract