Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Drama

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

Drama

ଦୁଇଟା ପଇଡ଼ ନେବି

ଦୁଇଟା ପଇଡ଼ ନେବି

1 min
325


ଆଉ ଦୁଇ ଟଙ୍କା କଅମ କରୁନ

ଦୁଇଟା ପଇଡ଼ ନେବି ,

ଶୁକୁଟାକୁ ମୋର କାଲି ଠାରୁ ଜର

ନେଲେ ପିଇବାକୁ ଦେବି ।


ଡାକତର ପାଖେ ଦେଖେଇକି ତାକୁ

ଅଉଷଧ ଦେଲି କିଣି ,

ଏଇତକ ଯାହା ପଇସା ବଳିଛି

ଦେଖୁନ ଦେଉଛି ଗଣି ।


ଅନ୍ୟ ଘରେ ନିତି ପାଇଟି କରିକି

ଆଣୁଅଛି ଯାହା ଧନ ,

ସେଇଥିରେ ପୂରା ପରିବାର ଚଳେ

ଗେରସ୍ତ ରୋଗୀଣା ଜନ ।


ସରକାରଙ୍କର ସାହାଯ୍ୟ ବି କିଛି

ମିଳୁଅଛି ଚଳିବାକୁ ,

ତଥାପି ନିଅଣ୍ଟ ହୁଏ ବେଳେବେଳେ

କହୁନାହିଁ ଭଳିବାକୁ ।


ସତ କଥା ଇଏ ମୋର ତେଲ ଲୁଣ

ସଂସାର ଚଳଣି ଯାହା ,

ଆଜି ଉପକାର କରିଥିଲେ-କାଲି

ତୁମକୁ ଯେ ହେବ ସାହା ।।


ବି. ନିରୁପମା

ମାମୁରିଆ, ଛେଣ୍ଡିପଦା,ଅନୁଗୋଳ


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Drama