Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

3  

Lata Behera

Abstract

ଢେଉ

ଢେଉ

1 min
160



ସାଗର ବୁକୁର ମାଳ ମାଳ ଢେଉ

     ଆସି ବେଳାଭୂମି ଛୁଏଁ

କେତେ ମନଲୋଭା ତାର ନୀଳ ଢେଉ

    ସବୁ ମନ ହରୁ ଥାଏ ।


ତାର ସେ ଢେଉରେ କବିଟି ବିଭୋର

    ପ୍ରେମିର ସଂଗୀତ ଗାଏ 

ପ୍ରେମିକ ପ୍ରେମିକା ତା ପାଇଁ ପାଗଳ

    ପ୍ରେମେ ହଜି ଭିଜୁଥାଏ ।


ନୀଳ ସାଗରର ଏଇ ଢେଉ ପାଇଁ 

    ଶହ ଶହ ପର୍ଯ୍ୟଟକ 

ଧାଇଁ ଆସୁଥାନ୍ତି ଚିତ୍ର ବି ଆଙ୍କନ୍ତି

   ଭୁଲି ଯାନ୍ତି ଭୋକ ଶୋକ ।


ଏଇ ବୋଳାଭୂମି ଡାକେ ହାତ ଠାରି

    ସ୍ୱାଗତ ଢେଉ କରଇ 

ସେ ଢେଉ ସାଥିରେ ଆନନ୍ଦ ମନରେ

    ବୁଡ ସେ ଥାନ୍ତି ପକେଇ ।


ବିଭୋର ହେଉଣ ଢେଉରେ ଖେଳନ୍ତି

    କେତେ ମଜା ଲାଗୁ ଥାଏ 

ସେ ଢେଉ ସାଥିରେ ମାତି ଖେଳେ ଯିଏ

    ଜାଣେ କେତେ ଖୁସି ସିଏ ।


ପାଣିର ଦେହରେ ଢେଉ ଆସି ଥାଏ

    କୂଳ ସିଏ ଲଙ୍ଘି ଯାଏ

ଦେଖୁ ଥିଲେ କେତେ ଆନନ୍ଦ ଯେ ଲାଗେ

     ନା ଭୁଲି ପାରେ କିଏ ?

ଢେଉ ଅଟେ ପୁଣି ଅନେକ ପ୍ରକାର 

    କଳି ବା ପାରିବ କିଏ 

ଏଇ ଢେଉ ଯୋଗୁଁ ବୟୁରେ ତରଙ୍ଗ 

     ଶଦ୍ଦ ସୃଷ୍ଟି ହେଉଥାଏ ।


ମଣିଷ ଜୀବନ ଦୁଃଖର ସାଗର

     ଅନେକ ଯନ୍ତ୍ରଣା ଢେଉ

ଆଖି ଲୁହ ଓଠ ପିଇ ଯାଉ ଥାଏ

    ହୃଦୟୁ ଝରଇ ଲହୁ ।


ଆଖିର ଆଗରେ ଦୁଃଖର ପାହାଡ

     ଅଶାନ୍ତିର ଢେଉ ଝରେ

ନା କହି ପାରେ ନା ସହି ପାରେ

     ନା ପାଦ ତା ଯାଇ ପାରେ ।


ଜୀବନରେ ଝଡ ତୋଫାନର ଢେଉ

    ମାଡି ଆସେ ଅବିରତ  

ଅମା ଅନ୍ଧକାର ଘୋଟି ଯାଇଅଛି

   ରଖ ହେ ବଢେଇ ହାତ ।


ତୁମକୁ ଭରସା କରି ଚକ୍ରଧର 

    ଦଦରା ନାଆ ଚାଲିଛି 

ଜୀବନ ଅଥଳ ଢେଉରେ ଭାସୁଛି

   ତାମଙ୍କୁ ଆଶ୍ରା କରିଛି ।


ତୁମରି ଚରଣେ ଦିଅହେ ଶରଣ

    ହେ କଳା ନାଉରୀ ମୋର

ଆହୁଲା ତୁମର କାତ ବି ତୁମର

     ଭବ ସାଗରୁ ଉଦ୍ଧାର ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract