Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kunja Bihari Dalai

Inspirational

3  

Kunja Bihari Dalai

Inspirational

ଡାକେ ହାତ ଠାରି

ଡାକେ ହାତ ଠାରି

1 min
149



ହାତ ଠାରି ଡାକେ ମୋ ଗାଁ,ମୋ ସଂସ୍କୃତି

ଫେରିଆ କୋଳକୁ ଧନ ,

କାହିଁକି ଅଯଥା ସହରି ନିଶାରେ

ହେଉଛୁ ତୁ ହୀନିମାନ ।


କି ଦରବ ଏଠି ଥିଲା ତୋ ଅଭାବ

ସହରକୁ ଗଲୁ ଧାଇଁ ,

ଯେଉଁ ଖାଦ୍ୟଦ୍ରବ୍ୟ ଖାଉଛୁ ସହରେ

ମୋ ଠାରୁ ଉତ୍ପନ୍ନ ସେହି ।


ମୋ ପାଣି ପବନ ସମ ସତକହ

କେଉଁଠି ମିଳିବ ତୋତେ ,

ବିନିମୟେ ତୋତେ ମାଗିଛି କି କେବେ

ଏତକ ଦେଏ ତୁ ମୋତେ ?


ସଭ୍ୟତା ସଂସ୍କାର ମିଳେ କି ସହରେ

କହ ଟଙ୍କା ବଦଳରେ ,

ଆଚାର ବେଭାର ଯାହା ବି ଶିଖିଛୁ

ସବୁତ ମୋ'ରି କୋଳରେ ।


ଆମ ପରମ୍ପରା ଆମ ସଂସ୍କୃତିକୁ

ଭୁଲିଗଲୁ ସହଜରେ ,

ପାଶ୍ଚାତ୍ୟ ସଭ୍ୟତା କଲୁ ଆପଣାର

କହ କେଉଁ ବିବେକ ରେ ?



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational