Kshirodra Sahu

Abstract Classics

3  

Kshirodra Sahu

Abstract Classics

ଦାଦନ

ଦାଦନ

1 min
186



ଖସି ପଡେ ମରୁୁି ବୋଲି ତ 

ଇଟା ଗଢି ଗଲୁ , ମାଟିି ଚକଟିଲୁ 

    ଭିଟା ମାଟି ଛାଡ଼ି ଛାଡ଼ି ,

ବାହାର ପ୍ରଦେଶ ଗଲୁ ବୋଲି କା'ର 

କିସ ଗଲା ଯେ  ହେଲୁ ଛି ଛାକର , 

    ଆମର ଗଛର କଅଁଳ ପଥରେ

    କୀଟଯାକ ହେଲେ ଛାଟି 

     କା'ର କିସ ଗଲା ନିତି ଜଳୁଛି ଆମ ଛାତି ,

ପଦ୍ମ ଫୁଲରେ  ପଡ଼ି ହିମକଣା

ଶଢିିଗଲା ବୋଲି

ବଉଳ ଝଡିିିିଲା ଖରା ବତାସରେ ବୋଲି

କା'ର କିସ ଗଲା ।

ବାହାର ପ୍ରଦେଶ ଗଲୁ ବୋଲି କିଆଁ

କିଏ ଆସି ପେଟ ପୋଷି ଦେଲା ,

    ତେବେ କଣ ଆମେ

  ଛାଳ ହୀନ ବୃକ୍ଷ !

ପକ୍ଷ ହୀନ ପକ୍ଷୀ ଛଟ ପଟାଇ 

  ଖୋଲା ବଜାରରେ ଇଜ୍ଜତ

କିମ୍ପା ବିକ୍ରି କରୁ ଅଛ ଆମ

ସାରି ଦେେଇ ଇଜ୍ଜତ ,

ଧୂଆଁରେ କେବେ କାହା ଘର 

ପୋଡେ ନାହିଁ

ଅନ୍ୟ ରାଜ୍ୟ  ଗଲୁ ବୋଲି କ'ଣ

କିଏ ଦେଇ ଆସେ ଟିକେ ମହତ ? 

କିଏ ଆମ ହାତ ଧରି

  ଦେଖାଇଛି ବାଟ 

ଓଲଟା ମୃତ ପିଠି ଆମ

ଫୋଟୋ ଉଠେଇ ନାଟ ,

   ଆମ ନାଁ

ଆମ ଗାଁ କୁ ନେଇ କି

ଲେଖୁଛ କବିତା କାହାଣୀ ଆଦି

ବଦଳାଇ ଦେଇ କି ପାରିବ

ସତେ ସେ ଅଭାବ ଆଜି , 

ଆମେ କିଏ

ମୃତ ମାଛ

ନା ଡାଙ୍ଗରା  ଭୁଇଁ 

  ଯାହା କହ 

   ଆମେ

ଦାଦନ ଦାଦନ  ଦାଦନ !!!

      


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract