Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Binodini Dash

Tragedy Inspirational

3  

Binodini Dash

Tragedy Inspirational

ଦାଦନ

ଦାଦନ

1 min
215



ପେଟ ପାଇଁ ଯିଏ ନିଜ ଦେଶ ଛାଡ଼ି

ପରବାସରେ ଖଟନ୍ତି,

ତାକୁ କୁହାଯାଏ ପ୍ରବାସୀ ଦାଦନ

ଏକଥା ସର୍ବେ ଜାଣନ୍ତି ।


ସେହି ଦାଦନ ତ ସମୟ ଯନ୍ତ୍ରରେ

ଯନ୍ତ୍ରିତ ହୋଇଣ ଆଜି,

ବିଷମ ସଙ୍କଟେ ଅସହାୟ ପଣେ

ମାତୃଭୂମି ହେଲା ଖୋଜି ।


ସିଏ ସେଠି, ଘରେ ସ୍ତ୍ରୀ, ବାପାମାଆ

ଝରାଇଲେ ଆଖି ଲୁହ,

କୋରୋନା ଭୂତାଣୁ ଦେଇଛି ସର୍ବଙ୍କୁ

ଆଜି ଦୁଃଖ ଦୁର୍ବିସହ ।


ଜୀବନରେ କିଏ କାହା ସାଥେ ଆଉ

ହୋଇବେ କି ନାହିଁ ଦେଖା,

ସେଥିପାଇଁ ସର୍ବେ ଭାଳେଣି କରିଲେ

ମନରେ ଜଗାଇ ଶଙ୍କା ।


କିଏ ଚାଲିଚାଲି ଘର ବାହୁଡ଼ନ୍ତି

କିଏ ତ ସାଇକେଲରେ,

ପିଲାଛୁଆ ଧରି ଘାତ ପ୍ରତିଘାତେ

କେତେ ଭୋକ ଉପାସରେ ।


ତାଙ୍କ ଦୁଃଖ ଦେଖି ସରକାର ଆମ

ଭରିଲେ ମନରେ ଆସ୍ଥା,

ଯନ୍ତ୍ରଯାନେ ତାଙ୍କୁ ଫେରାଇ ଆଣିଲେ

କରି ବିଭିନ୍ନ ବ୍ୟବସ୍ଥା ।


କ'ଣ ନାହିଁ ଆମ ଏ ମାଆ ମାଟିରେ

କାହିଁକି ହେବା ଦାଦନ ?

ନିଜ ସିଂହେ ଯଦି ମାଟି ଖୋଳୁଥିବା

ସୁଖରେ କଟିବ ଦିନ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy