Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ପ୍ରଶାନ୍ତ କୁମାର ବେହେରା

Tragedy

5.0  

ପ୍ରଶାନ୍ତ କୁମାର ବେହେରା

Tragedy

ଚକ୍ରବ୍ଯୁହରେ ପ୍ରେମିକା - ୧

ଚକ୍ରବ୍ଯୁହରେ ପ୍ରେମିକା - ୧

1 min
6.9K



ସତରେ ତମେ

ଏମିତି ବି

ଚକ୍ରବ୍ଯୁହ ରଚିପାର ?


ଏମିତି କେମିତି

ସୁନ୍ଦର ମନୋମୁଗ୍ଧକର

ଶବ୍ଦ ମାନଙ୍କର ଜାଲ

ଅହରହ ବୁଣିପାର ?


ସେଇ ମାୟାର

ପଞ୍ଜୁରି ଭିତରେ

ମୋତେ ପରା

ଛନ୍ଦି ଦେଇଛ l


ମୁଁ ତ ଏବେ ବନ୍ଦୀ

ମୁକୁଳିବାର କିଛି

ବି, ଜୁ ନାହିଁ

କି ବାଟ ନାହିଁ l


ତୀବ୍ର ଭଲପାଇବାର

ସକଳ ଅନୁଭୁତି

ମୋ ହୃଦୟ ଭିତରେ

ଭରିଦେଇ

କେମିତି ଏସବୁ ଭୁଲିଗଲ ?


ମୁଁ ତ କିଛି ଭୁଲିନି

କି ମରିବାଯାଏ ବି

ଭୁଲି ପାରିବିନି l


ତୁମେ ପରା କହ

ପବିତ୍ରତା ଥିଲେ

ସମ୍ପର୍କ ଚିରସ୍ଥାୟୀ

ଆଉ ପାପ ଥିଲେ

ସେ ସମ୍ପର୍କ କୁଆଡେ

କ୍ଷଣସ୍ଥାୟୀ ?


***********************


ପ୍ରଶାନ୍ତ କୁମାର ବେହେରା

ଅଧ୍ଯାପକ , ରାଜନୀତି ବିଜ୍ଞାନ ବିଭାଗ,

ସ୍ୱାମୀ ବିବେକାନନ୍ଦ ସ୍ମାରକ ସ୍ୱୟଂଶାସିତ ମହାବିଦ୍ୟାଳୟ,

ଜଗତସିଂହପୁର l

ଦୂରଭାଷ - ୯୪୩୭୧୩୫୯୧୬


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy