Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pratima Satpathy

Abstract

4  

Pratima Satpathy

Abstract

ଚୀର ସ୍ମରଣୀୟ ସ୍ମୃତି

ଚୀର ସ୍ମରଣୀୟ ସ୍ମୃତି

1 min
283



ଆଖି ମୋର ଆଜି ବୋଲ ମାନୁନାହିଁ

    ନୀର ଧାର ଝରୁଅଛି

ତୁମ ସ୍ମୃତି ସବୁ ମନେପଡ଼ି ମୋର

    ହୃଦ କନ୍ଦର କାନ୍ଦୁଛି ।

ଛାଡ଼ିଗଲ ମୋତେ ଏକାକରି ପ୍ରିୟ

   କିପରି ବଞ୍ଚିବି ମୁହିଁ 

ଯେତେ ଚେଷ୍ଟା କଲେ ତୁମ ସ୍ମୃତି ସବୁ

    ମୁଁ ଯେ ଭୁଲି ପାରୁନାହିଁ ।

ତୁମ ହସ ହସ ମୁହଁ ମୋର ଆଖି

    ଆଗରେ ନାଚି ଯାଉଛି

ସୁଲଳିତ କଣ୍ଠସ୍ବର ର ମୂର୍ଚ୍ଛନା

    ପାଗଳ କରି ଦେଉଛି ।

ମନ ନଈ ମୋର ଉଚ୍ଛୁଳି ଉଠୁଛି

   ତୁମରି ପରଶ ପାଇଁ 

ଆସ ମୋର ପ୍ରାଣ ଧନ ଚାହିଁଛି ମୁଁ

    କବାଟ ଖୋଲିଣ ଦେଇ ।

କମନୀୟ କାନ୍ତି ଅପରୂପ ଶୋଭା

   ମନ ନେଉଥିଲା କିଣି

କେଉଁ ପରି ଦିନ କାଟିବି ମୁଁ କୁହ

   ନିଜେ ପାରୁନାହିଁ ଜାଣି ।

ମନ ମନ୍ଦିରର ହୃଦ ସିଂହାସନ  

   ଥିଲା ଯେ ତୁମରି ସ୍ଥାନ

ଶୂନ୍ୟ ଦେଉଳ ଓ ଶୂନ୍ୟ ସିଂହାସନ

    ଆକୁଳିତ ତନୁ ମନ ।

ପୁନେଇଁ ପରବ ଓଷା ବାର ବ୍ରତ

    ଆସିଲେ ପସରା ଧରି

ମୋ ମନ କାନନ ହୁଅଇ ଦହନ

   ଜ୍ୱଳନ୍ତ ଅନଳ ପରି ।

କିଏ ସିଞ୍ଚିଦେବ ସୁଶିତଳ ଜଳ

   ଲିଭିଯିବ ହୁତାଶନ

ଶୁଷ୍କ ତରୁ ଲତା ହେବ ପଲ୍ଲବୀତ

   ପାଇ ମଳୟ ପବନ ।

ଜାଣିଛି ମୁଁ ତୁମେ ଅଫେରା ରାଇଜୁ

   ଆସିବନି ଆଉ ଫେରି

ବୁଝୁନାହିଁ ମନ, କାନ୍ଦୁଛି ପରାଣ

    ମଣିହିନ ଫଣୀ ପରି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract