Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Baman Chandra Dixit

Abstract

4.5  

Baman Chandra Dixit

Abstract

ଛାଇଆଲୁଅର ଖେଳ

ଛାଇଆଲୁଅର ଖେଳ

1 min
7



ଏହି ଜୀବନଟା ନୁହେଁ ଖାଲି ଅତି

ପ୍ରୀତି ପୁଲକ ପୁରିତ ଗୀତଟିଏ।

ମନକଥା ଜାଣି ମନ ମୋହିନେବା

ସମ୍ମୋହନ-ଲିପ୍ତ ମନ ମିତଟିଏ।

ଏହି ଜୀବନଟା ।


ଏଠି ଅନେକ ଆତଙ୍କ ବେଦନାର,

ଅତି ଆତୁର ବ୍ୟଥିତ ଛାତି ତଳେ।

ଦେହେ ଦେହେ ସନ୍ଦେହର ଦାହ ବହି

ପ୍ରୀତିପୟପାତ୍ରେ ପ୍ରତାରଣା ବୋଳେ।

ଭଗ୍ନ କୋଣାର୍କରେ ନଗ୍ନ ନାୟିକାର

ନିହାଣ ଲେଖା ନିଖୁଣ ଚିତ୍ରଟିଏ।

ଏହି ଜୀବନଟା ।


କେବେ ଆଲୁଅର ରୂପେଲୀ ଝଲକ

ପଲକ ଉଠେଇ ଆଖି ଚାହିଁଥାଏ।

ରଙ୍ଗ ମନଲୋଭା ତରଙ୍ଗୀତ ଆଭା

ବିଲୋକିତେ ମତି ତୃପ୍ତିପ୍ରାପ୍ତ ହୁଏ।

କେବେ ଅଭିଶପ୍ତା ପାଷାଣି ଅହଲ୍ୟା

କେବେ ସ୍ପର୍ଶକୁ ଶ୍ରୀରାମ ପାଦଟିଏ।

ଏହି ଜୀବନଟା ।


କେବେ ଶ୍ରାବଣ ସୂରୁଜ ଫିକାଫିକା

କେବେ ଶପ୍ତରଙ୍ଗେ ଲେଖା ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ।

ଆକାଶର ଛାଇ ଘୁଞ୍ଚି ଲୁଚିଯାଏ

ପ୍ରଶମିତ ତାପ ଗୁପ୍ତ ଅସ୍ତଭାନୁ।

ଅବା ମନ୍ଦହାସୀ ପ୍ରିୟା ମଦାଳସୀ

ରଙ୍କା ଆକାଶର ବଙ୍କା ଜହ୍ନଟିଏ।

ଏହି ଜୀବନଟା ।


ଛାଇଆଲୁଅର ଏକୀକୃତ କାୟା

ଜୀବନର ଏହି ଏକ ପରିଭାଷା,

ଆଶା-ନିରାଶାର ପ୍ରାପ୍ତି-ପିପାଷାର

ସ୍ଥିତି-ବିଚ୍ୟୁତିର ଆତ୍ମ-ଅଭିଳାଶା।

ତୃପ୍ତି-ଲାଳସାର ସୀମାରେଖା ପର

ମୃତ୍ୟୁ ଅନ୍ତେ ଅସ୍ତିତ୍ୱର ରୂପଟିଏ।

ଏହି ଜୀବନଟା ।






Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract