Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Premasila Behera

Classics

3  

Premasila Behera

Classics

ବର୍ଷାର ବିକଟ ରୂପ

ବର୍ଷାର ବିକଟ ରୂପ

1 min
155


ବରଷା ବତାସ କରି ଘୋର ରଡି

ଆକାଶରେ ଶୁଭେ  ମେଘ ଘଡ଼ଘଡ଼ି।


ବର୍ଷୁ ଅଛି ପାଣି ଚମକି ବିଜୁଳି

ବହୁଛି ସମୀର ପାଦପ ଦୋହଲି ।


ଚାରିଆଡ ଦିଶୁଅଛି ଅନ୍ଧକାର

ଭୟରେ କମ୍ପଇ ମାନବ ଶରୀର ।


ପ୍ରଭଞ୍ଜନ ବେଗ ଅତି ପରଖର

ବଡ ବଡ ଦ୍ରୁମ ହୁଅଇ ଅସ୍ଥିର।


ଅଟ୍ଟାଳିକା ରାଜି ଭୟରେ ଥରଇ

ପଶୁପକ୍ଷୀ ଗଣ ଥୟ ନ ହୁଅଇ ।


ବିକଳେ ରାବନ୍ତି ବିହଙ୍ଗମ ଗଣ

ଡାକୁଛନ୍ତି ମନେ ରଖ ନାରାୟଣ ।


ବାଳୁତ ସନ୍ତାନ ମାଆ କୋଳେ ରହି

ଭୟରେ ତା ମୁଖୁ ବାକ୍ଯ ନ ସ୍ଫୁରଇ ।


ଖଦ୍ଯୋତିକା ମିଞ୍ଜି ମିଞ୍ଜି ଆଲୋକକୁ

ଦେଖି ଭୟେ ଶିଶୁ ଲୁଚେ ମା କୋଳକୁ ।


ବର୍ଷାର ବିକଟ ରୂପ ଦେଖି ନଈ

ଫୁଲି ଉଠି ଦୁଇ କୂଳ ଲଙ୍ଘି ଯାଇ ।


ଘର ଦ୍ବାର କୋଠା ଦ୍ରୁମ ବୋହି ନେଇ

ଅସହାୟ କରିଦେଲା ଏହି ଭୂଇଁ।


ହା ହା କାର ନାଦେ ହୁଏ କର୍ଣ୍ଣ ସ୍ତବ୍ଦ

ବସୁନ୍ଧରା ହୋଇଛି କି ସତେ କ୍ଷୁବ୍ଦ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics