Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kusum Panda

Abstract

3  

Kusum Panda

Abstract

ବିଜନତା

ବିଜନତା

1 min
258


 

ଶୀତଳ ମନକୁ ସଂସାର ଖେଳ

ବାଜି ନାହିଁ କେବେ ଏକାକୀ ତାଳ ।


ବୟସ ବଢିଲେ ଶରୀର କମେ

ଜାଣିଥିଲି କିନ୍ତୁ ନଥିଲା ଦମେ ।


ସକାଳୁ ସଅଳ ଉଠି ଶର୍ଯ୍ୟାରୁ

ବାର ଉପବାସ କରେ ଭୋରୁ ।


ବିଜନତା ହେଲି ନଥିଲା ସାଥି

ଦେହ ଖରାପରେ ଖାଉଛି ପଥି ।


ସବୁ କିଛି ଥିଲା ବଳ ସହିତ

ଦେଖିଲି ବୟସ ଗଲା ଛାଡ଼ିତ ।


କୁଆଡେ ଯାଏ ମୁଁ ଆସେ ତତ୍କ୍ଷଣ

କେବେ ହେଲେ ନାହିଁ କାହା ଶରଣ ।


ସଂସାର ସାଗରେ ବୁଡ଼ିଲି ଯାଇ

ଦେଖିଲି ବହୁତ ପାଇଲି ନାହିଁ ।


ସବୁ ଥିଲେ ପାଶେ ବସାଇ ଥିଲି

ଏବେ ମୁହିଁ କା'ର ହୋଇ ବସିଲି ।


ନିସଙ୍ଗତା ମୁହିଁ ହୋଇଛି ଜାଣ

ବିଜନତା ମୋର ବୟସ ଗୁଣ ।


ଆଶାରେ ପହଁରି କୂଳକୁ ଯାଇ

ବିଜନତା ମୁଁହି ଦୂର କରଇ ।


ଏହି ବିଜନତା ସମୟ ପାଇଁ

ସବୁକୁ ବୁଝାଏ ଦୃଢ଼ତା ନେଇ ।

  


Rate this content
Log in