Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Kusum Panda

Others

2  

Kusum Panda

Others

ଦନାର ମାଝୀ

ଦନାର ମାଝୀ

1 min
109



ପତରରେ ସିଆଁ ମୋ ଜୀବନ ଅଟେ

ନ ଥାଏ ଡରରେ ରଣା

ସୁଖ ଦୁଃଖରେ ମୁଁ ଖୁସି ରହେ ସଦା

ମୋ ନାମ ଅଟଇ ଦନା/


ଭୋଜି ପରବରେ ଦରକାର ହୁଏ

ମୋତେ ହିଁ ଖୋଜନ୍ତି ପ୍ରାୟ

କେତେ ଭଲ ଲାଗେ ପିଲାଠୁ ବୁଢାଏଁ

ସମସ୍ତେ ଧରନ୍ତି ହାୟ/


ବଡ଼ ଦନା ହାତେ ବଡ଼ ଥାଳି କାର୍ଯ୍ୟ

ସାନ ପାଖେ ସାନ ରହି

ଗଢିଛି ବିଚାରି ମୋତେ ସେ ତିଆରି

ଦନାର ମାଝୀ ବୋଲାଇ/


ଭାବିଲେ ବିଚାରି ମୋ ନାମ ଅଟଇ

ଭଲ ପାଇଁ ଦନା ଚାହେଁ

ଯେବେ କେହି କେହି ଦଳି ଦେଇଯା'ନ୍ତି

ଭୀଷଣେ ରାଗି ମୁଁ ଯାଏ /


ଆଦର ଯେତିକି ନିରାଶ ସେତିକି

ଯିଏ ଦନା ସିଏ ଜାଣେ

ନିର୍ଜୀବ ହୋଇଲି ସଜୀବ ନୋହିଲି

ହାୟରେ ବିଧାତା ଗଣେ/



Rate this content
Log in