Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kusum Panda

Abstract

4  

Kusum Panda

Abstract

ଭୁଲ ଠିକଣା

ଭୁଲ ଠିକଣା

1 min
352



କହିଥିଲ ତୁମେ ଆସିବାକୁ ହେଲେ

ଦେଇଥିଲ ବେଶି ପ୍ରତିଶ୍ରୁତି ବଳେ ।


ଆଶାର ଆକାଶ ଦେଖାଇଲ ପାଶେ

ମନ ପ୍ରଜାପତି ଉଡ଼ିଲା ଆକାଶେ ।


ଡେଇଁ ଡେଇଁ ଗୀତ ରଚନା କରିଲ

ଖୁସିରେ ପାଗଳ ହୋଇକି ବସିଲ ।


ବହୁ ଅନୁପ୍ରାସ କରିଲ ସ୍ମୃତିରେ

କେତେ ନୂଆ ଆଶା ବାନ୍ଧିଲ ମୋଠାରେ ।


ତୁମେ ମୋର ପ୍ରୀତି ତୁମେ ହେଲ ପୋଥି

ରଙ୍ଗର ଫଗୁଣ ବୋଳିଲ ଯେ ସାଥୀ ।


ତୁମ ବିନା କିଛି କାରଣ ଜୀବନେ

ନାହିଁ ବୋଲି କେତେ କହିଲ ଭୁବନେ ।


ଆସିଥିଲ ସାଥେ ସାଙ୍ଗ ହୋଇଯିବା

ପୁଣି କାହିଁଗଲା ସେ ଦିନର ଡ଼ାବା ।


ଡାକି ଦେଇଗଲ ତୁମର ଠିକଣା

ନ ଆସିଲେ ପ୍ରୀତି ଗଲା ସବୁ ଜଣା ।


ଭାବିଲି ଅନ୍ତତଃ ଦେଖା କରେ ଆସି

ଜଣାଯିବ ତା'ର ସରଳ ବିଶ୍ୱାସୀ ।


ଭାବ ରଖି ପାଦ ପକାଇ ବାହାରି

ଗଲି, ଦେଇଥିବା ଠିକଣା ପଚାରି ।


କାହିଁ ସେଇ ସ୍ଥାନ କାହିଁ ସେହି ମନ 

ନ ମିଳିଲା ମୋତେ ଫେରିଲି ବହନ ।


ଜାଣିଥିଲି ହେଲେ ପଛରେ ଚାଲିଲି

ଭୁଲ ଠିକଣାକୁ ମନରେ ଧରିଲି ।


ଯାହା ହେଲା ସବୁ ଆଗରୁ ଜାଣିଲି

ପଶ୍ଚାତାପ ବେଶୀ ମନରେ ଆଣିଲି ।


ଏହା ଥିଲା ମୋର ପ୍ରଥମ କାହାଣୀ

ଆଉ ହେଲା ନାହିଁ ପୀରତି ଚାହାଁଣି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract