Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Jayashree Maharana

Abstract Inspirational

4  

Jayashree Maharana

Abstract Inspirational

ଅଭାଗା ମଣିଷ

ଅଭାଗା ମଣିଷ

1 min
218


ଅଭାଗା ମଣିଷଟିଏ ମୁଁ ତୁଚ୍ଛ ଜୀବନ ମୋର

କାହିଁକି ଦେଉଛ ଯାତନା ପ୍ରଭୁ ଦୟା ସାଗର ।


ପିଲାଟି ଦିନରୁ ଦେଖିନି ମାଆ ବାପାର ମୁଖ

ତଥାପି ବଞ୍ଚିଛି ଜୀବନେ ପିଇ ଅକୁହା ଦୁଃଖ ।


ସହିଛି ସମାଜେ ତାଡନା ,କଟୁ ବଚନ ,ଘୃଣା

ଖାଇଛି ଅଇଁଠା ପତର ଅନ୍ନ ମୁଠିଏ ବିନା ।


ମାଗିଅଛି ହାତ ପତାଇ ଭୁଲି ଆତ୍ମ ସମ୍ମାନ

ଦାନା କନା ପାଇଁ ଜୀବନେ ସହିଅଛି କଷଣ ।


ଖଟିଛି ବାଳୁତ ବୟସେ ଟଙ୍କା ଅର୍ଜନ ପାଇଁ

ଖାଇଛି ଗୋଇଠା ପାହାର ଦୟା କାହାର ନାହିଁ ।


ସୁଖ ମୋର ଚିର ବଇରୀ ଦୁଃଖ ସାଜି ଆତ୍ମୀୟ

ସମାଜେ ଗଢ଼ିଛି ଅଭାଗା ରୂପେ ମୋ ପରିଚୟ ।


ଓଳିଏ ଖାଇଛି ଦି ଓଳି ଉପବାସେ ରହିଛି

ଈଶ୍ୱରଙ୍କ ଦାନ ଜୀବନ ସଦା ମୂଲ୍ୟ ବୁଝିଛି ।


ଶୀତରେ ଥରିଛି ରାତିରେ ନାହିଁ କମ୍ବଳଟିଏ

ବର୍ଷାରେ ଭିଜିଛି ଅନେକ ନାହିଁ ଆଶରାଟିଏ ।


ରୋଗ ବଇରାଗ ପୀଡାକୁ ମୁହିଁ ସହିଛି ଏକା

ନାହିଁ ମମତାର ପରଶ କିଏ ଦେଇନି ଭିକ୍ଷା ।


ସ୍ୱପ୍ନ ଦେଖିପାରେ ନାହିଁ ମୁଁ ଖୋଲା ମୁଦ୍ରିତ ନେତ୍ରେ

ଅଭାଗାର ଆଶା ଆକାଂକ୍ଷା ଧୋଇ ଯାଇଛି ସତେ ।


କାହାକୁ କହିବି କାହାଣୀ କିଏ କରିବ ଆହା

ଧୈର୍ଯ୍ୟ ସାହସ ମୋ ସମ୍ପତ୍ତି ଚଲାପଥରେ ସାହା ।


ଅଭାଗାର ମନ ,ଯୌବନ ,ଦୂର ଆକାଶ ଜହ୍ନ

ନିର୍ଦ୍ଦୟ ନିଷ୍ଠୁର ନିୟତି କରିପାରେନା ପୂର୍ଣ୍ଣ ।


ଛାଡିନାହିଁ କେବେ ଭରସା ପ୍ରଭୁଠାରେ ବିଶ୍ୱାସ

ଆସିବ ସୁଦିନ ଜୀବନେ ଓଠେ ଖେଳିବ ହସ ।


ପରିଶ୍ରମ ମୂଲ୍ୟ ମିଳିବ ଦାନା କନା ଆଶ୍ରୟ

ଭାଗ୍ୟ ନିଶ୍ଚେ ହାର ମାନିବ ବଦଳିବ ସମୟ ।



Rate this content
Log in