Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Trushna Das

Abstract Inspirational Others

4  

Trushna Das

Abstract Inspirational Others

ଜୀବନ ତ ଏମିତି

ଜୀବନ ତ ଏମିତି

1 min
196


  ଜୀବନ ତ ଏମିତି 


ଜୀବନ ତ ଏମିତି

ଏକ ନଦୀର ସ୍ରୋତଟି

ବହି ଯିବା ଧର୍ମ ତାହାରି

ହେଲେ ଜଣା ନ ଥାଏ ପ୍ରକୃତ ଲକ୍ଷ୍ୟ ସ୍ଥଳଟି କେଉଁଠି।। 


ଜୀବନ ତ ଏମିତି 

ଅଙ୍କାବଙ୍କା ନଦୀ 

ଗତିପଥ ଯେ ଜଣା ନାହିଁ 

ହେଲେ ବହିବାକୁ ଯେ ଅଛି ଲକ୍ଷ୍ୟ ସ୍ଥଳେ ପହଞ୍ଚିବା ପାଇଁ ।। 


ଜୀବନ ତ ଏମିତି 

ଏକ ରାଜପଥଟି

ଯେଉଁଠି କେତେବେଳେ ଥାଏ ସାଥୀ

ପୁଣି କେତେବେଳେ ଆଗେଇବାକୁ ପଡିଥାଏ ନିଃସଙ୍ଗ ପଥିକ ହୋଇ।। 


ଜୀବନ ତ ଏମିତି 

ଏକ ପଥଟି

ଯେଉଁଠି ବହୁ ପଥିକ ଆସନ୍ତି ଜୀବନେ ହୋଇ ଆପଣାର

ସ୍ୱାର୍ଥ ହାସଲ ପରେ ହୋଇ ଯାଆନ୍ତି ପର।। 


ଜୀବନ ତ ଏମିତି ଏକ 

ପଥ ଯାହାର ମୃତ୍ୟୁ ହେଉଛି ଅନ୍ତ

ତଥାପି ମଣିଷ ଦେଖଇ ସପନ

ବିନା ସପନରେ କି ବା ଜୀବନ।। 


ଜୀବନ ତ ଏମିତି 

ଏକ ସପନଟି

ଦୁଃଖ ସୁଖରେ ହୋଇ ଥାଏ ଭରପୁର

ଏହା ଯେ କର୍ମ ଓ ଭାଗ୍ୟର ଖେଳ।। 


ଜୀବନ ତ ଏମିତି 

ଏକ ଭଗବାନଙ୍କ ଉପହାରଟି

ଭାଗ୍ୟରେ ଥିଲେ ମିଳଇ ମଣିଷ ଜୀବନ 

ସେଥିପାଇଁ ନିଜକୁ ଗର୍ବ ମନେ କର।।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract