DEEPALI JENA

Abstract

3  

DEEPALI JENA

Abstract

ଭୂଲ୍

ଭୂଲ୍

1 min
160


କାହିଁକି ଅତୀତ ଏତେ ମତେ ପୋତେ 

ଗୋଟିଏ ଭୂଲ୍ କୁ ସୁଧାରିବା ଡରରେ 

ଏ ଜୀବନ ବାରବାର ଭୁଲ୍ କରେ 

ଏ ଭୁଲ୍ କରିବା ବି କଣ ଭାଗ୍ୟରେ ଲେଖା 

ଧିରେ ଧିରେ ମୋ ଉପରକୁ ଚଢୁଥାଏ 

ଭୁଲ୍ ର କଂକ୍ରିଟ, 


ଅନୁତାପ ବି କରେ 

ହାତ ଯୋଡେ ସେ ଅଧା ଖଣ୍ଡିଆ ଠାକୁର କୁ 

ପୁଣି ନୁଆ କରି ସ୍ରୃଷ୍ଟି କରେ ମୋ ଜୀବନ 

ପ୍ରତିଥର ଭଳି ଆଉଗୋଟେ ନୂଆ ଭୁଲ୍ ,


କେତେ ଆଉ ଏ ସମୟ ଘାନ୍ଟିବ 

ସବୁଥର ପରି ମୁଁ ସେଇ ଖାରିଆ -

ଯେତେବେଳେ ସମସ୍ତେ ମହୁ ପାଲଟୁଥାନ୍ତି,

ଇର୍ଷା ଲାଗେ ହେଲେ କଣ ହବ 

ଅତୀତ ପା ବସି ଗୁଣ ବଖାଣେ 

ଟକିନିଖି କରି ହିସାବ କରେ ଭୁଲ୍ ର 

ହେଲେ ଭାଗଶେଷ ଶୂନ ହୁଏନି


ସମୟ ବହୁଥର ଆସି ମୋ 

କବାଟ ବାଡେଇଚି, 

ଚେତେଇ ଦେଇଚି ମତେ ଏଇଟା ତୋର ଶେଷ କ୍ଷମା

ଶୁଣି ନଥିଲି ବୋଲି ଯା

ଆଜି ଏ ଜୀବନ ଜାଳୁଚି

ପୁଣି ଇଛା ସେ ଅତୀତକୁ ଫେରିବାକୁ 

ସବୁ ଭୁଲ୍ କୁ ଠିକ୍ କରିନବାକୁ 

ହେଲେ ଜାଣିନି , ଆଜି 

ଜଣାତରେ ଠିକ୍ କରିବା ବେଳେ 

ଏ ହାତରେ ଅଜଣାତେ ଭୁଲ୍ ହେଇଯାଉଚି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract