Amit Bal

Tragedy Inspirational

4.1  

Amit Bal

Tragedy Inspirational

ଭଉଣୀ

ଭଉଣୀ

1 min
261


ଜନ୍ମରୁ ସବୁ ଦୁଃଖ ସୁଖର ଚିର ସାଥି

      ହୁଏତ ନିଜ ଘରେ ନିଜେ ଯେ ଅତିଥି,

ମା' ପରି ସ୍ନେହି ଆବେଗମୟୀ 

    ଅମା ଅନ୍ଧକାରେ ପୂର୍ଣ୍ଣମୀର ଜ୍ୟୋତ୍ସ୍ନାରାତି ,


ହଁ ଭାବର ଅଗଣାରେ ସେ ହିଁ ଭଉଣୀ,

   ଯାହାକୁ ନେଇ ଜଗତେ ହଜାରେ କା‌ହାଣୀ,

ପ୍ରେମର ପ୍ରୀତିର ପ୍ରେରଣାର,

           ସାହାସର ଶକ୍ତିର ସାନ୍ତ୍ଵନାର ,


ତା' ପାଇଁ କେତେ ରାଗ ରୁଷା ମାନ ଅଭିମାନ

    ପୁଣି ମା' ବାପା ବାଦେ ତା'ଠାରେ ହିଁ ଜୀବନ,

ଜୀବନ ବଦଳି ଯାଏ ତା' ଅନୁପସ୍ଥିତିରେ

     ସବୁକିଛି ଫିକା ଫିକା ଲାଗେ ସେ ଗଲେ ଦୂରେ ,


ଏମିତି ଏକ ମୋଡରେ ପହଞ୍ଚି ସେ ପର ହୋଇଯାଏ

     ପିଲାଦିନର ଖୁସି ସବୁ ଲୁହ ହୋଇ ବୋହିଯାଏ

ସେ ଚାଲିଯାଏ ଆଉ ଗୋଟେ ନୂଆ ଦୁନିଆକୁ

        ତଥାପି ସେ ଭୁଲେନାହିଁ କେବେ କର୍ତ୍ତବ୍ୟକୁ ,


ସେ ଯାହା ହେଉ ସମୟ ଅସମୟର ଦ୍ବନ୍ଦ୍ବ ଭିତରେ

  ନିଶ୍ଚିତ ଶୁଭୁଥିବ ତା'ସ୍ବର ସବୁଦିନେ ସବୁ ଅଗଣାରେରେ ,

ଏ ସୃଷ୍ଟିରେ ମାନବତା ଥିବା ଯାଏ ଲେଖା ଯାଉଥିଵ 

       ତା' ନାଁ ମଧ୍ୟ ଆତ୍ମୀୟତାର ସ୍ବର୍ଣ୍ଣାଭ ଅକ୍ଷରରେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy