Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sarojini Mishra

Classics

4  

Sarojini Mishra

Classics

ଭକ୍ତି ଭାବାନ୍ତର

ଭକ୍ତି ଭାବାନ୍ତର

1 min
357


ଦାଣ୍ଡ ଦୁଆରର କୃଷ୍ଣଚୂଡ଼ା ଗଛ

ପାଖରେ ରାଧାତମାଳ

ଦୁଆରକୁ ଆସି ଚାହିଁଦେଲେ ଦିଶେ

ରାଧା ମାଧବ ଯୁଗଳ ।


ପାହାଚ଼ ପାଖରେ ମଲ୍ଲୀ ଗଛଟି ଯେ

ଚାହିଁ ଚାହିଁ ଭାବୁଥାଏ

ମହମହ ବାସ ମଲ୍ଲୀ ଫୁଲଟିକୁ

ମୋହନ ହାତରେ ଦିଏ ।


ମଲ୍ଲୀ ଫୁଲ ବାସ ଚହଟୁଥାଏ ଯେ

କମନୀୟ ଶୁଭ୍ର ରୂପ

ସମର୍ପି ଦେବାର ନିଷ୍କାମ ଭାବନା

ଅଦ୍ଭୂତ ତା'ର ସ୍ଵରୂପ ।


ତୁଳସୀ ବଗିଚା ପବନେ ଝୁଲଇ

ହାତ ଠାରି ମୋତେ ଡ଼ାକେ

ହୃଦୟର କେତେ ଅକୁହା କଥା ଯେ

ମୋ ହୃଦୟେ ଭରିଦିଏ ।


କୃଷ୍ଣଚୂଡ଼ା ଆଉ ରାଧାତମାଳରେ

ମଲ୍ଲୀ ଫୁଲ ଦେଇ ଦିଏ

ତୁଳସୀ କେଣ୍ଡାକୁ ମଝିରେ ଦେଇ ମୁଁ

ମାଳଟି ଯେ ଗୁନ୍ଥି ଦିଏ ।


ଦୂରକୁ ମୁଁ ଚାହେଁ ଚକା ଆଖି ଦିଶେ

ତା' ମଧ୍ୟେ ଯୁଗଳ ମୂର୍ତ୍ତି

ମୋ ହୃଦଚ୍ଛ୍ଵାସରେ ମାଳାଟିକୁ ଦେଇ

ମନରେ ପାଏ ମୁଁ ଶାନ୍ତି ।


ନିଃଶ୍ବାସ ପ୍ରଶ୍ଵାସ ସ୍ତବ୍ଧ ହୋଇଯାଏ

ନିଶ୍ଚଳ ହୁଅଇ ମନ

ଭକ୍ତି ଭାବାନ୍ତରେ ତଲ୍ଲୀନ ହୁଏ ମୁଁ

ହୋଇଯାଏ ମୁଁ ମଉନ ।

 



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics