Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kalandi pal

Abstract Inspirational

4  

Kalandi pal

Abstract Inspirational

ଭବିଷ୍ୟତ

ଭବିଷ୍ୟତ

1 min
408



ହାତ ପାହାନ୍ତାର ଇଲାକାରେ କା'ର

ନାହିଁ ଭାଗ୍ୟ ଭବିଷ୍ୟତ ।

ତଥାପି ମଣିଷ  ବାନ୍ଧେ ଦୃଢ଼ ଆଶ

ଭବିଷ୍ୟ ଗଢାରେ ରତ ।।


ଅତୀତ ଭୁଲୁଛି ଆଖିରେ ଦେଖୁଛି

ବର୍ତ୍ତମାନ କାଳବେଳ ।

ଭବିଷ୍ୟତ ଥାଏ କାହିଁ କେତେ ଦୁରେ

ପାଇବାକୁ ଚେଷ୍ଟା ତାର ।।


ମନରେ ଭରଷା  ପାଇବାର ଆଶା

ଯାହା ଅଟେ ସୀମାହିନ ।

ପିଲାବେଳେ ମାଆ ପଣତ କାନିଟା

ଖୋଜୁଥାଏ ରାତି ଦିନ ।।


ଟିକେ ବଡ଼ ହେଲେ ମନରୁ ସେ ଭୁଲେ

ମାଆର ପଣତ କାନି ।

ଖୋଜେ ସାଙ୍ଗ ସାଥି ଖେଳେ ଦିନ ରାତି

ସମୟ ତାକୁ ପାଏନି ।।


ପାଠ ପଢି ସିଏ     ମଣିଷଟି ହୁଏ

ପିତା ମାତା ଅବଦାନେ ।

ଭୁଲେ ପିତା ମାତା ଭାଇ ଓ ଖୁଡ଼ୁତା

ଡୁବି ରହି ନୂଆ ପ୍ରେମେ ।।


ଖୋଜୁଥାଏ ସାଥୀ ତାର ମନ ଲାଖି

ଗଢ଼ିବ ଏଠି ସଂସାର ।

ସଂସାରେ ସଂସାରୀ ହୋଇ ସେ ବଇରୀ

ମଣେ ତାର ପରିବାର ।।


ନିଜ ଭବିଷ୍ୟତ ଗଢିବାରେ ରତ

ସାଥେ ପିଲା ଭବିଷ୍ୟତ ।

ଅତୀତକୁ ଥରେ ଚାହେଁନି ଆଖିରେ

କି କରନ୍ତି ପିତା ମାତ ।।


ଯେଉଁ ପିତା ମାତା ଭବିଷ୍ୟତ ଆଶା

ରଖି କଲେ ଏଡ଼େ ବଡ଼ ।

ଅସହାୟ ବେଳେ ପଡ଼ି ବିଁଛଣାରେ

ହେଉଥାଏ କଲବଲ ।।


ତେବେ ବି ତୁଣ୍ଡରେ କେବେ ନ ବାହାରେ

କ୍ରୋଧ ଅବା ଅଭିଶାପ ।

ସନ୍ତାନର ସୁଖ ପିତା ମାତା ସୁଖ

ପାଉ ଯେତେ ମନସ୍ତାପ ।।


ଦେଖୁଛି ତା ପୁତ୍ର ତାର ଭବିଷ୍ୟତ

ସୁଖରେ ସଦା ସେ ରହୁ ।

ହେଉ ଅନ୍ଧକାର ଆମ ଏ ସଂସାର

ତା ସଂସାର ସୁଖେ ଥାଉ ।।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract