Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sunanda Mohanty

Abstract Thriller Others

4  

Sunanda Mohanty

Abstract Thriller Others

ଭାଙ୍ଗିଯିବ ଆତ୍ମଗର୍ବ

ଭାଙ୍ଗିଯିବ ଆତ୍ମଗର୍ବ

1 min
362



ନଈ ସୁଅ ପରି ଲେଉଟା ଉଜାଣି

ଭାଙ୍ଗିଦେଇଗଲା କ୍ଷେତ

ବାତ୍ୟା ବନ୍ୟା ସନ୍ତ୍ରାସ ଆତଙ୍କ

ହେଲାଣି ମଣିଷ ମିତ ।


ମୁଁ ମୁଁ ବୋଲି କହିଲେ କିଏ ଶୁଣିବ

ଭାଇରସ କରୋନା ସେତ

ଭାଙ୍ଗିବାକୁ ଆତ୍ମଗର୍ବ ବଡ଼ିମା ମଣିଷର

ମାଡିଆସୁଛି ଦୁର୍ବିପାକ ସତ ।


ମୋର ମୋର ବୋଲି ଭାବୁଛୁ ଯାହାକୁ

କେହି ନୁହଁଇ ପରାଣ ମିତ

ଆଗ ପଛ ଦାହଣ ମାହାଣ କଡ଼ ମୋଡ଼

ସବୁଠି ଭୟର ଶୀତ ।


କିଏ କେତେ ଵର୍ଷ ବଞ୍ଚିବ ଜୀବନେ

ହେବ ହାଡ଼ ମାଉଁସ ନିଶ୍ଚେତ

ଦି ଦିନ କୁଣିଆ କରୁଛୁ ଆତ୍ମଗର୍ବ କିଆଁ

ସଂସାରେ କିବା ଚିରନ୍ତନ ସତ୍ୟ ।


ବ୍ୟକ୍ତି ବିଶେଷର ଉଡିଯାଏ ହୋସ

ଅଧର୍ମ ବଢେ ବହୁତ ନିତ୍ୟ

କୁସଂସ୍କାର ଆଉ ଅନ୍ଧବିଶ୍ୱାସ ଦିନକୁ ଦିନ

ବଢୁଛି ଅପର୍ଯ୍ୟାପ୍ତ ଗୁପ୍ତ ।


ବାପା ନୁହଁନ୍ତି ପୁତ୍ରର ସ୍ୱାମୀ ନୁହେଁ ସ୍ତ୍ରୀଙ୍କର

ଏତ ନିତିଦିନ ଘରେ ଘରେ ଯାତ

ମଣିଷ ମଧ୍ୟେ ମଣିଷପଣିଆ ନାହିଁ ଅପର୍ଯ୍ୟାପ୍ତ

ଦେଖି କଳିକାଳେ ଆଚମ୍ବିତ ।


ମୁଁ ମୁଁ ବୋଲି ଡିଣ୍ଡିମ ପିଟିଲେ ସର୍ବନାଶ

ସହିବେନି ଜଗତର ନାଥ

ତୁକାର ବଚନ କଥାରେ ସନ୍ଦିହାନ ମନ

ଆତ୍ମଗର୍ବ ଭାଙ୍ଗିଯିବ ଅନେଶତ


ବିପରୀତ ଆଚରଣ ଉଚ୍ଚାରଣ ବ୍ୟକ୍ତିଙ୍କର

ଦଇବ ସହିବ କେତେ କୁହତ

ତେଣୁ ବାୟା ମନ ଶୁଦ୍ଧ କର୍ମ ଓ ବଚନ

ଜୀବନେ କର କରାୟତ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract