Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Niranjan Mishra

Abstract

3  

Niranjan Mishra

Abstract

ଭାବର ଠାକୁର

ଭାବର ଠାକୁର

1 min
125



ଭାବର ଠାକୁର ବୋଲାନ୍ତି

ପ୍ରଭୁ ଶ୍ରୀଜଗନ୍ନାଥ ।

ରତ୍ନସିଂହାସନେ ବିଜୟ

ଭାଇ ଭଉଣୀ ସାଥ ।


କଳପ ବଟର ମୂଳରେ

ମହୋଦଧି ତଟରେ ।

ବଡଦେଉଳରେ ପ୍ରଭୁଙ୍କୁ

ଆସି ଦେଖିବା ଥରେ ।


ଭାବର ଶରଧାବାଲିକୁ

ନେଇ ମୁଣ୍ଡରେ ବୋଳି ।

ଜଗନ୍ନାଥ ନାମ ଉଚ୍ଚାରି

ଯିବା ମନ୍ଦିରେ ଚଳି ।


ପତିତପାବନ ପତାକା

ଉଡେ ନୀଳଚକ୍ରରେ ।

ଦରଶନ କର ଦୂରରୁ

ତାକୁ ବଡଦାଣ୍ଡରେ ।


ଭାବର ଦିଅଁଙ୍କୁ ଭକତ

ଭାବେ ଦେଲା ନଡିଆ ।

ହାତ ବଢ଼ାଇ ଗଲେ ନେଇ

ତାକୁ ଜଗା କାଳିଆ ।


ଭାବେ ବଳରାମ ଦାସଙ୍କ

ବାଲିରଥେ ବସିଲେ ।

ସାଲବେଗ ଭାବକୁ ଘେନି

ରଥକୁ ରଖାଇଲେ ।


ତଳଚ୍ଛୁ ଭାବରେ ମଥାରେ

ତାଙ୍କ ଉଠିଲା କେଶ ।

ଭକତ ଭାବରେ ଧରନ୍ତି

ପ୍ରଭୁ ଅନେକ ବେଶ ।


ଭାବରେ ବନ୍ଧାହୋଇ ରତ୍ନ

ସିଂହାସନ ଉପରେ ।

ବସି ମାନବୀୟ ଲୀଳାରେ

ରତ ତିନି ଠାକୁରେ ।


ଭାବକୁ ନିକଟ ଅଭାବକୁ

ସେ ଅନେକ ଦୂର ।

ଭାବ ବିନୋଦିଆ ବୋଲାନ୍ତି

ସେ ଭାବର ଠାକୁର ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract