Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Santanu kumar Meher

Classics

2  

Santanu kumar Meher

Classics

ଭାବନା

ଭାବନା

1 min
86



ବୁଝିଲେ ବୁଝିବ,

କିଏ ଜଣେ ମୋତେ -

ଥରୁଟିଏ-ଦୁନିଆରେ ।

ରୂପ ଆଉ ଯୌବନର

କେତୋଟି ପାହାଚକୁ,

ପ୍ରକୃତିର ଗୋଟିଏ ଗୁଣରେ ।।୧।।


ଜାଣେନା ମୁଁ ମୋ ନିଜକୁ,

କେବେ ପୁଣି କେବେ-

ଭୁଲ ଠିକ ସନ୍ଦେହର-

ସବୁ ସୀମା ରେଖାରେ ।

ଗୁଜବ ଖାଲି, ସିଏ ବୁଝିବ,

ମୋ ରଙ୍ଗ ତୁଳି ଭାବନାରେ ।।୨।।


ତମେ ଠିକ ବୁଝିବ ବୋଧେ,

ସ୍ୱପ୍ନର ଚିନ୍ତନ ପଥେ-

ମନ କହେ ସବୁ ଅଚିହ୍ନାରେ ।

ନ ଦେଖି , ନ ଜାଣି ,ତମ ଠିକଣାକୁ

ଆଳାପ କରି ବସିବି ନୀତି -

ମିଶିବାକୁ, ନିରବ ହୋଇ ଶାନ୍ତିରେ ।।୩।।


ଉପ ହାସ କରିବନି କେବେ,

ତମ ହୃଦୟରେ -ଜଗାଟିକେ ଦେଲାପରେ ।

ମୁଁ କିନ୍ତୁ, ଏମିତି ଥିବି ସାରା ଜୀବନ,

ତମ ଦୁଃଖକୁ ଆଉଜି, ମୋ ଛାତିରେ ।।୪।।


ବୁଝିବ ତମେ ଏଥର ବୋଧେ,

ନିଶ୍ଚୟ କିଛି କାଳ ନିରୋଳାରେ ।

ଆଉ, ହାତ ଧରି ନେବ ମୋର 

ଜନ୍ମ ଜନ୍ମାନ୍ତପାଇଁ ସାଥିରେ ।।୫।।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics