Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Binata Mohanta

Romance Classics Fantasy

4.4  

Binata Mohanta

Romance Classics Fantasy

ବେଳାଭୂମି

ବେଳାଭୂମି

1 min
232


ସମୁଦ୍ର କୂଳର

ବିସ୍ତିର୍ଣ୍ଣ ବାଲୁକା ତଟ

ମନେ ଭରିଦିଏ ଉତ୍ସାହ

ଏପାଖେ ନୀଳ ଲହରୀ

ଆରପାଖେ ଉତ୍ତତ୍ପ ବାଲି

ଉପରେ ସ୍ବଚ୍ଛ ଆକାଶ ।୧ ।


ଅପୂର୍ବ ସମନ୍ବୟ

ଜଳ, ସ୍ଥଳ ଓ ନଭର

ଦେଖି ବିସ୍ମିତ ହୁଏ ମନ

ଅଦ୍ଭୁତ ସୃଷ୍ଟି ବିଧାତାଙ୍କର

ତଟଟି ସୁବିସ୍ତିର୍ଣ୍ଣ

ଦୀର୍ଘ ମରୁ ସମ ।୨ ।


ଉତ୍ତପ୍ତ ବାଲିରେ 

ପୋଡିଯାଏ ପାଦ

ଅମାନିଆ ମନ କିନ୍ତୁ

ପାଏ ବିଶେଷ ଆନନ୍ଦ

ସାଉଁଟି ଅଛି ମୁଁ କତେ

ଗେଣ୍ଡା ଶାମୁକା ଖୋଳ

ସତେ ଯେପରି ଏହା

ମୋ ପାଇଁ ଅମୂଲ୍ୟ ରତ୍ନ ।୩ ।


ଉତ୍ତପ୍ତ ବାଲି ଓ

ପ୍ରଚଣ୍ଡ ନିଦାଘରେ

ଝୁଲୁସି ଯାଏ ଶରୀର

ନଜର ବୁଲାଏ 

ବିସ୍ତିର୍ଣ୍ଣ ତଟରେ

ଦିଶେ ନାହିଁ କାହୁଁ ଏକ ବୃକ୍ଷ

ଛାୟାର ଆଶାତ ଦୁର୍ଲଭ ପ୍ରାୟ ।୪ ।


ଲୁଭାଏ ମନକୁ

ନୀଳ ଢେଉ

ଆଗେଇଲି ପାଦ ପୁଣି

ଲୁଣି ପାଣିକୁ

ଲଭିଲି ତୃପ୍ତି ମୁଁ

ପ୍ରଚଣ୍ଡ ଉଷ୍ଣରୁ ।୫ ।


ବେଳାଭୂମିକୁ ଯାଇ ଯଦି

ନଲେଖେ ପ୍ରିୟଙ୍କ ନାମ ବାଲିରେ

ଓ ନଗଢ଼େ ବାଲି ଘର

ଏହାକୁ ସ୍ପର୍ଶ ନକରେ 

ପୁଣିସାଗର ଲହରୀ

କ୍ଷୋଭ ରହିଯିବ ମନ ଭିତରେ।୬ ।


ବାଲିକୁ ଦେଖି ମନେ 

ଉଙ୍କି ମାରେ ଏକ ଘର ତୋଳିବାକୁ

ଗଢେ ମୁଁ ଘର ଓ ଆଙ୍କେ

ଛବି କେତେ ପ୍ରକାର

ସଜାଏ ଏହାକୁ ଦେଇ

ମୋ ମନର ଆକାର ।୭ ।


ଅତି ଆନନ୍ଦରେ ଦିନଟିକୁ

କରେ ମୁଁ ଅତିବାହିତ

ଅନେକ ସ୍ମୃତିକୁ ମନେ କରି ସଂଯୁକ୍ତ

ଅସ୍ତଗାମୀ ସୂର୍ଯ୍ୟ ସହ

ଲୁଣପାଣି ଓ ବାଲିମଖା ଶରୀରରେ

ଘରକୁ କରେ ପ୍ରତ୍ୟାବର୍ତ୍ତ ।୮ ।


Rate this content
Log in